• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
تواناراد در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا و متحدانش برای بازیابی آبرویشان به سوریه حمله کردند/ این اقدام نشانه عجز مستکبران در مقابل مقاومت است

  • کد خبر : 9740
  • 28 فروردین 1397 - 19:24
آمریکا و متحدانش برای بازیابی آبرویشان به سوریه حمله کردند/ این اقدام نشانه عجز مستکبران در مقابل مقاومت است

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آمریکا و متحدانش که از طریق تروریست‌ها و گروه‌های افراطی نتوانستند به اهداف خود برسند برای بازیابی آبروی از دست رفته خودشان به سوریه حمله کردند. سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس درباره حمله جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس […]

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آمریکا و متحدانش که از طریق تروریست‌ها و گروه‌های افراطی نتوانستند به اهداف خود برسند برای بازیابی آبروی از دست رفته خودشان به سوریه حمله کردند.

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس درباره حمله جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: حمله جنایتکارانه این سه کشور به سوریه یک حمله بی‌ثمر، بی‌نتیجه و پرهزینه، بود که نشان از عجز و ناتوانی این کشورها در مقابل مقاومت و ناتوانی آنها در به نتیجه رسیدن اهدافشان در سوریه دارد.

وی گفت: کشورهایی که نتوانسته‌اند از طریق تروریست‌ها و گروه‌های افراطی به اهداف خود برسند و در مقابل جبهه مقاومت و مستضعفان دنیا به زانو درآمده‌اند مجبور شدند برای بازیابی آبروی از دست رفته و نابود شده‌ خودشان وارد صحنه شوند و دست به چنین اقدامی بزنند که درنتیجه باعث آبروریزی بیشتر برای آنها شد.

تواناراد تاکید کرد: این کشورها نشان دادند قدرت استکبار چقدر پوشالی و ناچیز شده است، اینها چند وقتی گفتند دولت قانونی سوریه دست به حملات شیمایی زده،‌ در صورتی که این اصلا از نطر عقلی پذیرفته نیست، مگر می‌شود دولتی که دارد به خاطر مردم خودش با گرگ‌های وحشی و تروریست جنگ کند چگونه می‌تواند با مردمش چنین کاری کند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: از طرفی سوریه پذیرفت تا کمیته حقیقت یابی بیاید و در رابطه با این اظهارات غرب و آمریکا بررسی کند ولی آنها چون می‌دانستند دروغ می‌گویند حاضر نشدند حقیقت مشخص شود.

توانا راد تصریح کرد: آنهایی سلاح اتمی و شیمیایی استفاده می‌کنند که ۲۰۰ هزار نفر از مردم ژاپن را ظرف یک ثانیه پودر کردند وگرنه این انگ‌ها به جریان مقاومت نمی‌چسبد.

این فعال دانشجویی گفت: انشاءالله جریان مقاومت از این پس با قدرت‌تر و مستحکم‌تر به پاکسازی تروریست‌ها ادامه خواهد داد. مسلما به رژیم صهیونیستی هم پاسخ قاطعی داده خواهد شد و آنچنان سیلی‌ای از رزمندگان اسلام خواهند خورد که دیگر توان بلند شدن نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.