• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

آغاز به کار دوره آموزش مجازی جهاد اکبر از امروز

  • کد خبر : 1605
  • 09 آذر 1394 - 0:50
آغاز به کار دوره آموزش مجازی جهاد اکبر از امروز

ابوالفضل مظاهری، دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با اعلام خبر آغاز دوره اموزش مجازی جهاد اکبر گفت: این دوره آموزشی از امروز اغاز می شود و دانشجویان سراسر کشور می توانند با عضویت در سامانه آموزشی این دوره، ضمن استفاده از محتوای آموزشی آن در قرعه […]

ابوالفضل مظاهری، دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با اعلام خبر آغاز دوره اموزش مجازی جهاد اکبر گفت: این دوره آموزشی از امروز اغاز می شود و دانشجویان سراسر کشور می توانند با عضویت در سامانه آموزشی این دوره، ضمن استفاده از محتوای آموزشی آن در قرعه کشی افراد برتر نیز شرکت کنند.

وی با اشاره به محتوای این دوره آموزشی، افزود: پنج عنوان آموزشی شامل،جریان شناسی فکری ایران معاصر، جریان شناسی جنبش دانشجویی،روش تحلیل سیاسی، شیوه ی زندگی دانشجویی و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی در این دوره ارائه می شود که دو عنوان آخری بصورت اختیاری برای دانشجویان قرار گرفته است.

مظاهری دانستن و داشتن اطلاعات حداقلی در زمینه های جریان های فکری، سیاسی و دانشجویی را برای همه دانشجویان لازم و حیاتی برشمرد و اضافه کرد: انتخاب عناوین آموزشی این دوره با توجه همین مهم اتفاق افتاده است؛ البته مباحث مهم دیگری هم هست که دانشجویان ایران اسلامی نیازمند کسب اطلاعات حداقلی در آن هستند.

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این دوره آموزش مجازی بصورت پیش نیاز ورود به اردوی جهاد اکبر ۹۴ برنامه ریزی شده است، که بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس توسط این اتحادیه دانشجویی برگزار خواهد شد و اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان عضو این اتحادیه ملزم به گذراندن این دوره جهت حضور در اردوی جهاد اکبر ۹۴ هستند.

 مظاهری افزود: مهلت ثبت نام در این دوره تا ۲۰ آذر ماه قرار داده شده و دانشجویان جهت شرکت در قرعه کشی دوره باید تا پایان آذرماه، گواهی دورس خود را که توسط سامانه ارائه می شود، به آدرس ایمیل روابط عمومی این اتحادیه دانشجویی ارسال نمایند.

وی  ضمن دعوت از دانشجویان به منظور شرکت در این دوره آموزشی، گفت: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان عضو این اتحادیه و یا به پایگاه اطلاع رسانی این اتحادیه به آدرس www.mostaghel.ir مراجعه نمایند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن قدردانی از همکاری مدیریت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از اقدمات خوب و موفق مجموعه نهاد در سال های گذشته بوده است و سامانه این اتحادیه نیز با همکاری این مجموعه راه اندازی شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.