• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس:

آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل وعده‌ای تخلف ناپذیر است

  • کد خبر : 11874
  • 10 خرداد 1398 - 19:09
آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل وعده‌ای تخلف ناپذیر است

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 《وَ نُریدُ اَن نَمنَّ عَلی الذینَ استُضعِفوا فِی‌الاَرض وَ نجعلَهمُ الاَئِمه و نَجعَلهمُ الوارِثین》 در دنیای پرهیاهوی امروز که مستکبران عالم با همه تجهیزات خود، تمام قد در برابر توحید و اسلام ایستاده‌اند؛ کلام پیشوای شیعیان جهان را توشه راه خود کرده‌ایم که تا روز رستاخیز در برابر ظالم و در کنار مظلوم بایستیم. […]

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
《وَ نُریدُ اَن نَمنَّ عَلی الذینَ استُضعِفوا فِی‌الاَرض وَ نجعلَهمُ الاَئِمه و نَجعَلهمُ الوارِثین》
در دنیای پرهیاهوی امروز که مستکبران عالم با همه تجهیزات خود، تمام قد در برابر توحید و اسلام ایستاده‌اند؛ کلام پیشوای شیعیان جهان را توشه راه خود کرده‌ایم که تا روز رستاخیز در برابر ظالم و در کنار مظلوم بایستیم. قبله اول مسلمانان جهان اگرچه بیش از ۷۰ سال در غصب صهیونیزم جهانی است و ملت مظلوم فلسطین سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل می‌شوند، اما مژده الهی قلب مسلمانان عالم را بشارت می‌دهد که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل وعده‌ای تخلف ناپذیر است.
اینک که دولت آمریکا و همدستان غاصبش به یاری حاکمان مستبد و خائن برخی کشورهای اسلامی درصدد تحمیل طرح فضاحت‌بار معامله قرن به مردم فلسطین هستند، بسیج همگانی مسلمانان دنیا در حمایت از آرمان قدس شریف و ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی وظیفه‌ای خطیر و تاریخی است.
خیانت به آرمان فلسطین و همدستی با صهیونیست‌های متجاوز از سوی سردمداران مرتجع برخی کشورهای عربی و اسلامی سنتی دیرینه است که ریشه در خوی جاهلی و بیگانگی از معارف اسلام ناب محمدی دارد، اما مسلمانان حقیقی عالم با حضور یکپارچه خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در دفاع از اولین قبله مسلمانان بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و بشریت را نقش برآب خواهند کرد.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز از جامعه دانشگاهی، عموم دانشجویان و اساتید و هم‌چنین مردم شریف و همیشه در صحنه شیراز دعوت می‌کند تا با حضوری چشمگیر و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، این ابتکار پربرکت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ضمن دفاع از هویت قدس شریف و محکومیت طرح نامبارک معامله قرن، بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.