• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

۹ دی تبلوری از وحدت ملت مومن ایران

  • کد خبر : 4906
  • 09 دی 1395 - 15:07

بسم الله الرحمن الرحیم من با جرأت مدعی هستم که “ملت ایران” و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین(ع) و حسین بن علی(ع) می باشند. امام خمینی(ره) به راستی که هیچکس به اندازه خمینی کبیر ملت مومن و انقلابی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

من با جرأت مدعی هستم که “ملت ایران” و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین(ع) و حسین بن علی(ع) می باشند.
امام خمینی(ره)

به راستی که هیچکس به اندازه خمینی کبیر ملت مومن و انقلابی ایران را نشناخته بود.
چقدر مدیون است این کشور و این ملت به خمینی و مکتبش! به خمینی و شاگرد اول مکتبش خامنه ای! همان که در روزهایی که غبار غلیظ فتنه چشمان خواص را هم کور کرده بود، ۸ماه تمام ایستاد و در تمام فشارها و سختی ها درس بصیرت به اُمت داد.
بصیرتی که منجر شد ملت در ۹دی۸۸ حماسه بیافرینند و روزی پرشکوه تر از۲۲ بهمن۵۷ را رقم بزنند تا با صدای رسا بگویند: همچنان برسر پیمانی که با نائب امام زمانمان بسته ایم، هستیم!
۹دی ۸۸ نه اجتماع یک طیف و گروه خاص بلکه تبلوری از وحدت ملت مومن ایران بود تا بگویند وقتی پای هتک حرمت به ساحت مقدس حسین بن علی(ع) پیش آید همه با هم در محکومیتش متحدیم!
۹دی۸۸، یدالله، از آستین ملت ایران بیرون زد تا مستکبران خارجی و مزدوران داخلی شان، قدرت طلبان دروغگو و فریب خوردگان نادان، همه و همه بدانند که این ملت هرگز بر سر “ولایت” با کسی معامله نخواهد کرد.
آن وقتی که عده ای در سال۸۸ حلاوت مشارکت بی نظیر ملت ایران در انتخابات را به کام همه تلخ کردند و با فریادهای دروغین دموکراسی تمام سعی خود را انجام دادند تا بی قانونی و دیکتاتوری را در جمهوری اسلامی بنیان نهند، این ولی فقیه بود که با وجود تمام فشارها و در اوج مظلومیت، اما با اقتدار از ساحت جمهوریت این نظام و قانون اساسی اش که مزین به خون پاک شهیدان وطن است، دفاع کرد!
آنها که ابتدا می خواستند بر روی جمهوریت نظام خط بطلان بکشند، بلافاصله هویت واقعی خود را نشان دادند و به همه فهماندند مشکلشان بیش از آنکه با جمهوریتِ جمهوری اسلامی باشد، با “اسلامیت” آن است.
به همین دلیل هم از هیچ حرکتی در جهت هتک حرمت و توهین به مقدسات ملت فروگذار نکردند و پس از ماه ها سخن پراکنی علیه مقدسات اسلامی در رسانه هایشان از تهران تا بی بی سی لندن و صدای آمریکا، روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان و توهین به میلیون ها مومن روزه دار، نهایت وقاحتشان را در عاشورای حسینی به نمایش گذاشتند و در حالیکه ملت مومن و مسلمان ایران اسلامی عزادار مولایش حسین بن علی(ع) بود در خیابان های تهران رقص و پایکوبی کردند و به عزاداران حسینی وحشیانه حمله کردند!
اما امان از رسانه های پرتعدادشان که مثل همیشه برایشان سنگ تمام گذاشتند و تا جایی که توانستند واقعیات را وارونه جلوه دادند!
رسانه های بی شرم جبهه استکبار همانطور که امروز هم تروریست های وحشی و تکفیری در سوریه را “مخالفان میانه رو” خطاب می کنند آن روزها هم کوشیدند کسانی را که در عاشورای حسین، حرمت اربابمان را شکستند، در منظر ملت، “امت خداجوی” جا بیاندازند اما نادان ها بازهم در محاسباتشان نسبت به ملت ایران به خطا افتادند!
ملتی که قریب به۴۰ سال است پای مکتب خمینی و خامنه ای درس ولایت و بصیرت آموخته، نشان داد به خوبی وقت شناسی را بلد است و اگر حتی به اصطلاح “خواص سیاسی” مملکت هم که غالبا دنبال منافع و قدرت طلبی های خودشان هستند، پشت ولی زمان را خالی کنند و با سکوتشان به وقتی که باید فریاد ” أین عمّار” ولی را پاسخ دهند، خون بر دل امام امت کنند، مردم ایران کوفی مسلک نیستند که علی زمانشان را در میانه میدان فتنه تنها رها کنند!
ملت ایران بازهم در امتحانی دیگر سربلند بیرون آمد و روزی دیگر از روزهای تاریخ را با ایمان خود به ولایت، در تاریخ جاودانه ساخت.
اما متاسفانه برخی مسوولین و سیاسیون کشور همچنان از درک و فهم این ملت انقلابی عاجزند و به جای اینکه همانند ملت و امام امت در روزهای سختی و دشواری دل به ایمان این مردم و خدای آنها ببندند، ظاهرا دل در گرو کدخدا دارند!
اینک ما دانشجویان جبهه انقلاب اسلامی که انقلاب خمینی را نزد خامنه ای آموختیم یکبار دیگر و در حالی که ۷سال از حماسه بزرگ و شکوهمند ملت ایران در ۹دی ۸۸ می گذرد ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و خاصه ولی امر زمان حضرت آیت الله خامنه ای، همانطور که بارها عنوان کرده ایم اعلام میکنیم فتنه خط قرمز ما است و انتظار داریم مسوولین محترم جمهوری اسلامی از بکارگیری افرادی که در آن واقعه نامبارک دخیل بودند و کماکان هم از فتنه تبری نمی جویند، پرهیز کنند و به جای تکیه بر افرادی که هیچ تعهدی به آرمان های انقلاب اسلامی ندارند از ظرفیت عظیم امت حزب الله برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده نمایند که اکنون و در آستانه۴۰ سالگی انقلاب بیش از هرچیز اثبات کارآمدی و توانمندی نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت است.

همچنین هشدار می دهیم بی توجهی برخی مسوولین مملکت به مستضعفان و پابرهنگانی

که همواره و در تمام بحران های این انقلاب در صف اول دفاع از ارزش های انقلاب

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.