• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14
آغاز ثبت‌نام جشنواره نشریات مستقل

پنجمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی

  • کد خبر : 15495
  • 10 تیر 1401 - 8:23
پنجمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی
آثار دفاتر 62 گانه اتحادیه انجمن‌ها ی اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در موضوعات ویژه جهاد تبیین، عقلانیت در حکمرانی و عدالت خواهی ساختارمند داوری خواهند شد که علاوه برآن شرکت کنندگان محترم میتوانند آثار خود را در هر موضوع دیگری ارسال کنند.آثاری که از مهرماه سال 98 تا به کنون منشتر شده قابل شرکت در جشنواره هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دانشجویان مستقل پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل پنجمین در دو بخش اصلی و ویژه تعریف شده است؛ همچنین آثار دفاتر ۶۲ گانه اتحادیه انجمن‌ها ی اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در موضوعات ویژه جهاد تبیین، عقلانیت در حکمرانی و عدالت خواهی ساختارمند داوری خواهند شد که علاوه برآن شرکت کنندگان محترم میتوانند آثار خود را در هر موضوع دیگری ارسال کنند.آثاری که از مهرماه سال ۹۸ تا به کنون منشتر شده قابل شرکت در جشنواره هستند. مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه میباشد توضیحات بیتشر جشنواره در ادامه به شرح زیر است:

بخش‌های اصلی

 

نشریات

در این بخش دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور میتوانند نشریات ثبت شده و فعال خود را در بخش های یادداشت نویسی، خبرنویسی، مصاحبه، صفحه آرایی و تیتر ارسال کنند ، سقف ارسال در هر بخش حداکثر سه اثر می‌باشد.

 

صفحات مجازی

هدف از اضافه شدن این بخش به جشنواره رصد و بررسی دفاتر فعال و موفق در حوزه شبکه‌های اجتماعی میباشد،برای شرکت در این بخش لازم است آدرس صفحات مجازی فعال دفاتر در فرم ثبت نام در جشنواره ثبت شود.

 

تولیدات چند رسانه‌ای

در این بخش تولیدات تصویری و صوتی در دو بخش کلی کلیپ و پادکست تعریف شده است، همچنین سقف ارسال آثار در این بخش حداکثر تا ۳ اثر قابل ارسال است.
لازم به ذکر است که منظور از ارسال آثار در این بخش فقط آثار مربوط به نشریات دفاتر نیست ، دفاتر در این بخش میتوانند هر اثری تولیدی دفتر خودشان را با هر موضوعی ارسال کنند

 

 

بخش های ویژه

 

نشریات نوپا


نشریاتی که به تازگی تاسیس شده اند میتوانند در این بخش جشنواره نیز شرکت کنند و بصورت جداگانه داوری شوند
سال تاسیس از سال ۹۸ به بعد و انتشار حداقل سه نسخه از جمله شاخص های شرکت این نوع نشریات است
در این بخش دفاتر فقط یک نشریه میتوانند ارسال کنند.

اینفوگرافیک


هدف از اضافه شدن این بخش در جشنواره سازماندهی شدن و همچنین ایجاد رقابت دفاتر در ارسال گزارش عمکرد( ۳ ساله) دفتر خود میباشد
به این شکل که طبق چارچوب کلی که برای شرکت در این بخش مشخص میشود،دفاتر میتوانندبرنامه های مهم و شاخص این سه سال خود رادر قالب یک اینفوگرافیک ارسال کنند

در نشست سالیانه هم زمان با اختتامیه جشنواره تمام آثار چاپ و در محیط مکان برگزاری نصب میشوند ، آثار بین اعضای شرکت کنند در نشست داوری و رای گیری خواهد شد و در نهایت از دفاتر برگزیده تقدیر خواهد شد .

راهبرد برتر


هر عملیات رسانه‌ای و همچنین اقدامات و برنامه های شاخص و الگوی موفق که دفاتر در این مدت تجربه کردند، واجد شرایط شرکت در این بخش از جشنواره هستند ،مسائلی که همواره از مسائل اصلی و چالش های این مدت تشکل ها بوده است .
بصورت کلی هر راهبرد موفقی از نظر دفاتر بصوت یک سناریو (از ایده تا اجرا ) و یا حتی بصورت ایده تنها به همراه پیوست های لازم در قالب یک فایل در فرم ثبت نام جشنواره ارسال شود ؛آثار ارسال شده پس از داوری و یا صحت سنجی اعلام و از راهبرد های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرم ثبت نام پنجمین دوره جشنواره نشریات

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.