• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
14

«محمد رسول الله» چارچوب‌‌های ساختگی کشورهای غربی را در برابر دین اسلام می‌شکند

  • کد خبر : 576
  • 17 شهریور 1394 - 10:16
«محمد رسول الله» چارچوب‌‌های ساختگی کشورهای غربی را در برابر دین اسلام می‌شکند

سمیرا اکبری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص با فیلم محمد رسول الله گفت: خوشبختانه فیلم محمد رسول الله اثری با استانداردهای بین المللی و با نام‌های معروف در سطح جهان است که توانسته نام کارگردان ایرانی خود را در سینمای جهان مطرح کند.  وی افزود: با توجه به سطح بالا و […]

سمیرا اکبری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص با فیلم محمد رسول الله گفت: خوشبختانه فیلم محمد رسول الله اثری با استانداردهای بین المللی و با نام‌های معروف در سطح جهان است که توانسته نام کارگردان ایرانی خود را در سینمای جهان مطرح کند.

 وی افزود: با توجه به سطح بالا و حرفه‌ای اثر و علی رغم تبلیغات نه چندان قوی و هوشمندانه این فیلم استقبال مردم خیلی خوب بوده است. اختصاص دادن سانس‌های ویژه برای اکران و تبلیغات در فضای مجازی هم در افزایش بازدید موثر بوده است.

 اکبری با اشاره به صحبت‌های مجید مجیدی، کارگردان فیلم محمد رسول الله پیرامون پیام وحدت بخش فیلم گفت: فیلمی با کیفیت بین المللی و خوش ساخت می‌تواند معرفی کننده هنر متعهد اسلامی به همه جهان باشد، این اتفاق در زمانی که رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را برای مخدوش کردن چهره اسلام و پیامبر (ص) می‌کند رویداد بزرگ و موثری است که چارچوب‌های ساختگی کشورهای غربی را در برابر دین اسلام می‌شکند.

 وی تصریح کرد: این فیلم باعث ایجاد وحدت و تحکیم روابط بین ادیان و مذاهب می‌شود و توانسته تصویر صادقانه و بدون جهت گیری از اسلام را به نمایش بگذارد. پیام اصلی این فیلم صلح است ،انتخاب شدن این مقطع از زندگی پیامبر خود نمایان گر بی غرض بودن فیلم از اختلافات بین شیعه و سنی است. تلاش شده قسمتی از زندگی حضرت محمد (ص) به تصویر کشیده شود که کمترین اختلاف نظر بر سر آن وجود داشته باشد.

 دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی مستقل گفت: لزوم برنامه ریزی صحیح برای اکران این فیلم هم در داخل کشور و هم در سایر کشورها احساس می‌شود؛ زیرا این فیلم اولین گام رسانه ملی پیرو نامه مقام معظم رهبری برای شناخت بدون واسطه و بی چارچوب ذهنی از پیامبر اسلام است.

اکبری در پایان گفت: انجمن اسلامی مستقل برنامه‌هایی برای گرفتن سانس ویژه و اختصاصی برای دانشجویان و برگزاری جلسات نقد و بررسی این فیلم را دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.