• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

حضور برگزیدگان جشنواره مردمی فیلم عمار در جمع دانشجویان

  • کد خبر : 2322
  • 13 بهمن 1394 - 9:38
حضور برگزیدگان جشنواره مردمی فیلم عمار در جمع دانشجویان

محمد براتی در جمع دانشجویان شرکت کننده در چهاردهمین اردوی آموزشی – تشکیلاتی جهاد اکبر گفت: جشنواره عمار را از سه سال پیش شناختم، از وقتی که در بیرجند اکران های مردمی صورت گرفت به همت مردی که قابل تقدیر است.در چهارمین دوره جشنواره عمار در بیرجند اکران ها شروع شد وامسال که در ششمین […]

محمد براتی در جمع دانشجویان شرکت کننده در چهاردهمین اردوی آموزشی – تشکیلاتی جهاد اکبر گفت: جشنواره عمار را از سه سال پیش شناختم، از وقتی که در بیرجند اکران های مردمی صورت گرفت به همت مردی که قابل تقدیر است.در چهارمین دوره جشنواره عمار در بیرجند اکران ها شروع شد وامسال که در ششمین دوره هستیم بیش از۲۰۰ قطعه اکران رو درخراسان جنوبی داشتیم.

وی در مورد اثر «سوگ در قفس» گفت: این اثر راجع به عزادارانیست که در عراق هستند و مشکلاتی که برایشان پیش می آید. اولین بار یک گزارش تلوزیونی از آن پخش شد سال بعد از مجموعه راش یک فیلم ۱۰ دقیقه ای از آن ساخته شد و« چشمان پرتوان»هم یک گزارش تلوزیونی از نابینایان توانمند استانمان است ولی تلاش شد در همین ۳دقیقه نشان داده شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که سختی کار چگونه بود و چه مقدار برای ساخت مستند هزینه کرده اید گفت:سختی کار بسیار زیاد است چه از لحاظ مالی چه از لحاظ معنوی و همچنین ما مراجعه کنندگان زیادی داریم که مراجعه می کنند در حوزه هنری ولی به علت کمبود ها نمی توانیم حمایت کنیم. در واقع بین حرف و عمل مسئولان بسیار فاصله است.

سمانه عباسپور، همسر محمد براتی، ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در جمع بانوان قرار دارد، اظهار کرد: خودم را فیلم ساز نمی دانم، چرا که کار فیلم سازی یک کفش آهنین میخواهد.

او همچنین ادامه داد: جشنواره عمار برای من یک فرصت بود وقتی کار دیده می شود بسیار انگیزه می دهد و وقتی کار من دیده شد بسیار انگیزه شد که کار دوم خود را هم بسازم.

عباسپور در پاسخ به چرایی انتخاب راه فیلم سازی و موانع راه گفت: کار در رسانه را از نوجوانی شروع کردم. علاقه به فیلم سازی داشتم و مجری بودم بعد از ازدواج انگیزه ی من به ساخت فیلم رسید و همسرم کمک کرد و دوستان پشتیبانی کردند و از نظر بودجه هم مرا فقط یک شرکت همراهی کرد. سختی دارد ولی اگر کار دلی باشد قطعا دیده می شود.

وی افزود: یک مشکل همان نگاه کوتاه بینانه مسئولان است و یک جاهایی احتیاج به کمک بزرگان هم هست چرا که تا یک جایی میشود که آدم ازخودش مایه بگذارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.