• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13
بیانیه تشکل انقلابی ،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد نجف آباد، پیرامون سالروز 39پیروزی انقلاب اسلامی ایران:

۲۲ بهمن تجلی گاه خروش و غیرت

  • کد خبر : 8739
  • 21 بهمن 1396 - 15:23
۲۲ بهمن تجلی گاه خروش و غیرت

بسم الله الرحمن الرحیم امام خمینی (ره): پیروزی انقلاب رهین همه ملت است. سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله، تجلی گاه خروش و غیرت زنان و مردان مرز و بومی است که با اتکا به پروردگار متعال و به رهبری امام عظیم الشان حکومت منحوس و ظالم شاهنشاهی را ریشه کن کردند و شعار استقلال، […]

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): پیروزی انقلاب رهین همه ملت است.
سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله، تجلی گاه خروش و غیرت زنان و مردان مرز و بومی است که با اتکا به پروردگار متعال و به رهبری امام عظیم الشان حکومت منحوس و ظالم شاهنشاهی را ریشه کن کردند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به تحقق رساندند. ایران اسلامی، در سایه رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و با ایثار بهترین فرزندان خود و اتحاد منسجم مردم ، امروز نه تنها از امنیت استوار برخوردار است بلکه با وجود استقلال و آزادی، سبب صدور انقلابی بیدار کننده و جهانی شده است.
لیک در مسیرآینده انقلاب اسلامی، با توکل به ایزد منان، اعتماد به جوانان و نخبگان کشور ، ایمان به ایستادگی و مدیریت جهادی و همدلی آحاد مردم مشکلات و چالش¬ها را به آسودگی می-توان پشت سر گذاشت و موفقیت¬ های ارزنده تری را بر لوح با افتخار انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، ضمن دعوت مردم اهل علم و ایثار شهرستان نجف آباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می دارد، با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام روحیه جنبشی و انقلابی خود استکبار ستیزی را ادامه خواهد داد و با زنده نگه داشتن آرمان انقلاب اسلامی و خون شهدای عزیز، همدل با مردم در مسیر آینده انقلاب اسلامی پرچمدار عدالتخواهی خواهد بود و مبارزه با مفسدین را در اولویت مطالبات خود قرار خواهد داد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
۲۱ بهمن ۱۳۹۶

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.