• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
علیرضا فیروزی

۹ دى؛ روز تردیدسوزى و فتنه سوزى

  • کد خبر : 4849
  • 06 دی 1395 - 12:44
۹ دى؛ روز تردیدسوزى و فتنه سوزى

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۰ سال است که به طور مستمر علیه جمهوری اسلامی توطئه و فتنه گری می کنند چرا که آنان می دانند انقلاب اسلامی مبانی استکبار جهانی را هدف، و بنیان های آن را سست کرده و این مسیر را برای ملت‌های آزاده دنیا باز کرده که در […]

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۰ سال است که به طور مستمر علیه جمهوری اسلامی توطئه و فتنه گری می کنند چرا که آنان می دانند انقلاب اسلامی مبانی استکبار جهانی را هدف، و بنیان های آن را سست کرده و این مسیر را برای ملت‌های آزاده دنیا باز کرده که در اقصی نقاط جهان، هسته های مقاومت با تأسی از این انقلاب شکل گیرد.

 

در فتنه سال ۸۸ برخی افراد که سوابقی هم در انقلاب داشتند، مردود شدند و برخی خواص هم با سکوت معنادار سبب تقویت آنان شدند؛ اما به برکت رهبری و ولایت و جوشش جوانان این سرزمین در نهم دی ماه، انقلاب اسلامی درخششی دگر بار یافت و ارادت و تعهد نسل جوان به نظام و مبانی انقلاب بار دیگر تثبیت و جلوه گر شد.
برای این فتنه پیچیده که رهبر انقلاب از آن به چالش بزرگ تعبیر کردند، سال ها مهندسی و طراحی شده بود و با تربیت نیروها و با برنامه استحاله از درون و نفوذ در ارکان حاکمیت، قصد براندازی نظام انقلابی و اسلامی با الگوگیری از انقلاب های مخملی رخ داده در دنیا داشتند و در این بین منافقان، سلطنت طلب ها و … نقش پررنگی را ایفا کردند. برنامه ریزی آن ها این بود که نظام اسلامی را توسط افراد و همان ملتی که پدید آورنده آن بودند، ساقط کنند.

 

پس از این فتنه، انتظار می رفت سران فتنه با ابراز ندامت به دامان ملت و نظام باز می گردند؛ اما متاسفانه آن ها بر مواضع غلط خود اصرار کردند و همچنان در مسیر خبیث ترین گروه ها علیه ملت ایران مانند: منافقان، سلطنت طلب ها و دشمنان قسم خورده این مملکت گام برداشتند و در یک مسیر قرار گرفتند.

 

این ملت همچنان که در ۹ دی ماه با اقتدار و عمق بینش و بصیرت خود گوش به فرمان ولی امر در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب استوار بود، همچنان راه امام، شهدای گران قدر و افتخار آفرین را ادامه داده و پاسدار حرمت خون های مطهر آنان باقی می ماند و در این مسیر نگاه مردم ولایتمدار ایران به انگشت اشاره ولایت است.

 

۹ دى روز تردیدسوزى و فتنه سوزى است که اوج عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران و پیوند امام و امت را در جنگ طاقت سوز و نفس گیر احزاب نشان داد و به رخ جهانیان کشید. از همین رو نباید به ثبت آن در تاریخ کشور و یک آیین محدود و تزیینى بسنده کرد، بلکه باید تبدیل به یک حرکت آگاهى بخش و بصیرت افزاى مستمر و مداوم و هدفمند شود.

 

علیرضا فیروزی، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه اراک

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.