• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
میلاد صالحی

۹دی روز تشییع جنازه فتنه

  • کد خبر : 4828
  • 04 دی 1395 - 10:37
۹دی روز تشییع جنازه فتنه

هدف دشمنان این نظام و انقلاب در طول زمان، همواره چپاول و غارت ثروت ملی بوده و هست و برای به اصطلاح کدخدایی خود ازهیچ تلاشی فرو گذار نکرده است. وقایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس از آن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غربزده و مدعی قانون […]

هدف دشمنان این نظام و انقلاب در طول زمان، همواره چپاول و غارت ثروت ملی بوده و هست و برای به اصطلاح کدخدایی خود ازهیچ تلاشی فرو گذار نکرده است.

وقایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس از آن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غربزده و مدعی قانون گرایی و مردم سالاری بود که دست به کودتا بر علیه اصل جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی زدند.

در سال ۸۸ قطار انقلاب اسلامی میکروب های سیاسی را در ایستگاه نفاق پیاده کرد و نسل جدیدی از ریزش ها و رویش ها در سی و یک سالگی شجره ی تنومند انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

فتنه ۸۸ حاصل سالیان سال تلاش و برنامه ریزی کفار خارجی و مکاران داخلی بود و جرقه ی آن با نامه ی بدون سلام یکی از خواص بی بصیرت به محضر مولایمان زده شد و تقلب در انتخابات به اسم رمز دروغین آن تبدیل شدو از یک دعوای انتخاباتی به مقابله و معارضه با نظام تبدیل گشت.

ایستادن در برابر رأی مردم و بی‌حرمتی به رأی و نظر ملت، اولین مرحله سقوط عده ای از انقلابیون پوسیده ی سست عنصر بود که گمان می‌کردند به اراده آن‌ها مردم باید تصمیم بگیرند که چه کنند و به چه کسی رأی بدهند.

از زمانی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر شعار “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید.

فتنه گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر قلب ملت ایران را به درد آورد اما وقتی کار به جسارت به خیمه ابا عبدالله(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، دیگر صبر ملت لبریز شد.

بدین جهت بود که ملت مسلمان ایران این اهانت و گستاخی را برنتافت و در نهم دی به صیانت از جمهوریت نظام اسلامی به پا خواست تا پیامی باشد برای کسانی که رابطه امام و امت را نفهمیده‌اند.

حماسه ای که فقط ۳ روز پس از جسارت به عاشورا و عزای اباعبدالله سراسر ایران را فرا گرفت و یک باردیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی های سیاسی و مشکلات و کاستی ها، اما درپایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند. در نهم دیماه ۸۸شاهد حضور خالص مردم و بدون هیچ چشم داشت حزبی و گروهی بودیم.

در نهم دی ماه کسی برای حمایت از دولت فعلی وارد میدان نشد.گویی این بار خروششان فقط و خالصانه برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی ودفاع از ولایت فقیه بوده است.

روز نهم دی‌ماه یادآور پیوند عمیق و ژرف ملت با امام و مقتدای خویش است، پیوندی که یادآور حماسه ای حسینی در سال ۸۸ است.

بی تردید حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸ از حرکت های پیش برنده و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که منعکس کننده  هدایت و بیداری برای آیندگان در مقابله با کینه‌توزی‌های دشمنان قسم خورده ایران عزیز و چراغ راه عبور ایشان از گذرگاه‌های پیچیده و خطرناک تاریخی است.

دشمنان ایران اسلامی بدانند مردم از نظام جدا نمی‌شوند، مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات با تمام وجود به صحنه می‌آیند و نظام را از خود می‌دانند واین خود سبب شکست دشمنان است.

نکته افتخار آمیز حماسه ۹ دی برای مردم، عمل بر حسب تکلیف بود. ۹ دی بازتولید حماسه امام حسین(ع) در عاشورای ۶۱ هجری است. مردم در ۹ دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند. ۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز گشته بود. چقدر زیبا فرمود امام این ملت که ۹ دی ۸۸ در تاریخ ماند و چگونه ممکن است از یاد برود اجتماع باشکوه و بی نظیری که در غبار آلود ترین فضای رسانه ای و سیاسی چون بارانی سیل آسا تمام داشته های ستمکاران و مزدوران داخلی و خارجی را شست و برای همیشه تاریخ بدخواهان ملت را به زباله دانی تاریخ فرستاد. نهم دی ماه باحضور در راهپیمایی اعلام می داریم حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه صف بکشند، هرگز نخواهیم گذاشت خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی و رکن رکین ولایت وارد کنند.

در پایان بار دیگر به سخنان رهبر معظم انقلاب رجوع میکنم که فرمودند: حوادث بعد از انتخابات را عده‌ای از روی نادانی و محاسبه غلط ایجاد کردند، دشمن بهانه کرد، شاید بتواند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند؛ اما بعکس شد؛ همین حوادث موجب قدرت جمهوری اسلامی شد.

* عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.