• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
یادداشت دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان

۲۹ آبان تشییع شهدای ترور در اصفهان

  • کد خبر : 16390
  • 13 آذر 1401 - 7:48
۲۹ آبان تشییع شهدای ترور در اصفهان
اصفهان شهر علم و هنر و ایمان است. اصفهان در دوران جنگ و الان جز یکی از پیشتازان در همه عرصه ها در کشور است. (امام خامنه‌ای مدظله‌العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز ۲۹ آبان در اصفهان رنگ و بوی دیگری داشت. امروز باز مردم ولایت مدار و انقلابی اصفهان ثابت کردند که تا آخرین لحظه پای این انقلاب مقدس اسلامی استوارتر و آگاه‌تر از همیشه باقی خواهند ماند و از این پس اجازه نخواهند داد شعله‌های نفاق در این کشور بیش از این زبانه کشد. مردم ایران به ویژه اصفهان در این روزهای پرالتهاب خواستار این هستند که دیگر مماشات با عوامل بر هم زننده‌ی نظم و امنیت اجتماعی را کنار گذاشته و با این افراد برخورد شود و نتیجه‌ی آن به استماع مردم فهیم برسد.

امروز تشییع سه تن از شهدای مدافع امنیت است.

امروز، روزیست که شهدا بر روی شانه‌های مردم به معراج می‌روند.

این حادثه تروریستی که مصادف بود با روز ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان که با تشییع ۳۷۰شهید در یک روز و اعزام دوباره به جبهه‌های حق علیه باطل دین خود را به انقلاب ایفا کردند، اتفاق افتاده است.

حضور بی شمار مردم در این روز(۲۹ آبان) این مفهوم را به دشمن می‌رساند که ما از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) عقب نخواهیم کشید و به این گفته ایمان داریم که پرچم این انقلاب را به دست حضرت صاحب العصر و الزمان خواهیم رساند و تا زمان ظهور حضرت حجت تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب حضرت خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تمدن اسلامی را در سرتاسر جهان گسترش می‌دهیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌کند خدمت خانواده‌های محترم شهیدان محسن حمیدی و محمدحسین کریمی و اسماعیل چراغی و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستار پیگیری و برخورد سرسختانه با عوامل دور و نزدیک این ترور را داریم.

والسلام علیکم

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.