• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
امیرحسین اسماعیلی:

گوشمالی کیهان

  • کد خبر : 7256
  • 22 آبان 1396 - 13:38
گوشمالی کیهان

  یک بار که چند لحظه ایی کانال خبری آمدنیوز را دنبال می کردم،از این حجم از هجویات و عناد با نظام تعجب کردم و البته از کسانی که با هر سلیقه سیاسی این کانال را مرجعی برای آگاهی از اخبار انتخاب کرده اند. این روزها که روزنامه کیهان به دلیل تیتر خود ۲ روزی […]

 

یک بار که چند لحظه ایی کانال خبری آمدنیوز را دنبال می کردم،از این حجم از هجویات و عناد با نظام تعجب کردم و البته از کسانی که با هر سلیقه سیاسی این کانال را مرجعی برای آگاهی از اخبار انتخاب کرده اند.
این روزها که روزنامه کیهان به دلیل تیتر خود ۲ روزی توقیف شد، برایم جای سوال بود که چرا تا الان این کانال فیلتر نشده است!؟
مسلم است که بعد از این حرف عده ایی فریاد بر می آورند که شما تحمل حرف مخالف را ندارید و اگر صدایی باب میل نباشد سرکوب می کنید.
این حرف کاملا درست اما چرا بعضی از افراد از توقیف روزنامه کیهان ابراز رضایت کرده و با کشیدن کاریکاتور سردبیر روزنامه، آن را به سخره می گیرند، مگر نه اینکه مطبوعاتی مانند کیهان مخاطب ندارد و روزنامه حاکمیت است و تاثیرگذار نیست، پس مشکل کجاست؟
به نظر می رسد ترجمه و نقل صحبت رهبر انصارالله قهرمان یمن مبنی بر تهدید عربستان و امارات بهانه ایی برای تسویه حسابی گرچه اندک با کیهان برای تیترهایی که به وقوع پیوست.تیترهایی مانند:《اسب زین کرده را با افسار پاره عوض کردیم》و یا 《دولت در زنگ حساب انشاء خواند》
دولت تروریست پرور سعودی و مطبوعات آن به صورت یومیه سخیف ترین اتهامات را به جمهوری اسلامی وارد می کنند و برای ایران رجز می خوانند اما در داخل به جز بعضی رسانه ها ،صدای خاصی از دیگر مطبوعات در پاسخ به آنها شنیده نمی شود و گویا مشغول به بازی های سیاسی-حزبی و یا صحبت از لزوم توافق ایران با ابرقدرت ها بر سر مسائل موشکی و منطقه هستند.
تمام حرف اینجاست که آقایان و دوستان می توانند در میان تمامی اختلافات داخلی از کیهان و امثال آن تنفر داشته باشند اما در این فضا که دشمن تمام قد برای مقابله خیز برداشته ،زدن کیهانی که مخاطبان آن کسانی هستند که در روز واقعه سپر بلا هستند،یعنی خودزنی!

امیرحسین اسماعیلی/دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.