• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با فارس:

گلایه‌مندی مردم حق‌طبیعی آنهاست

  • کد خبر : 8250
  • 12 دی 1396 - 10:13
گلایه‌مندی مردم حق‌طبیعی آنهاست

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با انتقاد از کم کاری مسئولان در بهبود معیشت مردم گفت: مسئولان دولتی با اتکاء به اقتصاد مقاومتی می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

ایاز سپهری راد در بعد از شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و به شعار و حرف‌های غیر عملیاتی بسنده نکنند.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دشمنان قسم خورده نظام با تحریم‌های ظالمانه دنبال ناامید کردن مردم هستند. مسئولان باید با تکیه بر راهبرد «اقتصاد مقاومتی» به مقابله با توطئه‌های دشمن بروند و به آمار و ارقام بسنده نکنند.
سپهری راد گفت: مسئولان ۳ قوه به طور شفاف به وعده‌های مردم جامه عمل بپوشانند و با مبارزه جدی و قاطع با مفاسد مردم را امیدوار کنند.وی بیان کرد: یکی از راه‌های توسعه و مبارزه با فساد نقد پذیری است و مطابق رهنمودهای رهبری نقد و نقدپذیری امری لازم است و البته بایدبین نقد و سیاه نمایی و تهمت تمییز قائل شویم.
این فعال دانشجویی با اشاره به وظایف تشکل‌های دانشجویی در مطالبه‌گری از مسئولان عنوان کرد: مسئولان دولتی به شکل ویژه به مشکلات مردم بپردازند و مردم از این قضیه گلایه‌مند هستند و تشکل‌های دانشجویی نیز این مسئله را به طور جدی پیگیری می‌کند.
وی با انتقاد جدی از دولت گفت: مسئولان دولتی می‌بایست در کنار مردم بوده و صدای مظلومان را بشنود و به وعده‌های که به مردم دادند پایبند باشند و وعده‌های چون ایجاد اشتغال و مبارزه با اشرافیت را عینیت بخشند.
دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: واگذاری اقتصاد به مردم باعث می‌شود مشکلات مردم حل شود و خصوصی سازی و اتکا به اصل۴۴ قانون اساسی می‌تواند راهکاری اساسی برای حل این مشکلات باشد.وی گفت: اعتراض و گلایه‌مندی مردم حق طبیعی مردم است و دولت باید ان‌ها را بشنود و این مسئله داخلی است و به دشمنان این ملت ارتباطی ندارد.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.