• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

گسترش نهضت عاشورایی و ضد استکباری با این حرکات وحشیانه قطع نخواهد شد

  • کد خبر : 1750
  • 27 آذر 1394 - 20:14
گسترش نهضت عاشورایی و ضد استکباری با این حرکات وحشیانه قطع نخواهد شد

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن ارحیم و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون هرگز گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهادت غریبانه هزران نفر از برادران مسلمانمان در جنبش نوپای کشور نیجریه […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن ارحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
هرگز گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهادت غریبانه هزران نفر از برادران مسلمانمان در جنبش نوپای کشور نیجریه و دستگیری و شکنجه آنان و بالاخص رهبر مجاهد آنان، حجت الاسلام زکزاکی و هتک حرمت به اماکن مقدس شیعیان توسط ارتش ظالم نیجریه، برادران و خواهرانشان در کشور غیور ایران را داغدار کرده است.
سابقا نیز این حرکت ضد حقوق بشر را در کشورهایی نظیر فلسطین و پاکستان و میانمار و … دیده بودیم اما درقبالش چیزی جز سکوت برخی طرفداران حقوق بشر و لبخند برخی سیاستمداران مستکبر را در بر نداشت.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش این کشتار وحشیانه را در کشورهای مسلمان و بالاخص جنبش کشور شیعه پرور نیجریه، محکوم می نماید و ما دانشجویان اعلام می داریم:
۱) نهضت عاشورایی و ضد استکباری که در کشورهای مسلمان در حال گسترش است با این حرکات وحشیانه قطع نخواهد شد و روزبروز با الگوبرداری از راه امام حسین(ع) و رهبرانی چون امام خمینی(ره) نه تنها در کشور نیجریه بلکه در کشورهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت.
۲) آمریکا و همه مدعیان حقوق بشر دنیا بدانند، سکوت در برابر این اتفاق ضد حقوق بشر، چیزی جز ننگ برای آنها نخواهد داشت و اگر تجاوزها ادامه پیدا کند خون مسلمانان و برادرانشان در کشورهای دنیا به جوش می آید و ریشه ی ظلم در کشورهای مظلوم برچیده خواهد شد.
۳) خاک جمهوری اسلامی ایران مقدس است و حکومت های حامی استکبار در این سرزمین جایی ندارند. چنانچه دیده شود که حکومت نیجریه در جهت منافع دولت مستکبر آمریکا و سگ نگهبان آن، رژیم منفور صهیونیستی در برابر اقدامات ارتش کشورش سکوت می کند، بداند که دیگر جایی در کشور ما ندارد و ما خواستار اخراج سفارت نیجریه خواهیم بود.
۴) کشور مسلمان ایران، همیشه یار و یاور تمامی مظلومان مخصوصا مسلمانان کشورها و دولت های دیگر بوده است. از دولت محترم فعلی، انتظار داریم همانگونه که بدون فوت وقت در برابر کشتار تعدادی از اهالی پاریس، همدردی خود را با این کشور ابراز کرد، اکنون نیز تدبیر خود را کمی خرج کند و در جهت حمایت از هزاران خانواده مسلمان نیجریه، موضع و انزجار خود را نسبت به عاملان این حرکت ضد بشر دوستانه اعلام نماید.
۵) چنانچه برخوردی قاطع با سفارت نیجریه صورت نگیرد، جنبش دانشجویی و مردم مسلمان ایران خود وارد صحنه خواهند شد و بار دیگر درسی بزرگ به حامیان ظلم و استکبار جهانی خواهند داد.

أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدیر
به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا که مورد ظلم قرار گرفته ‏اند و البته خدا بر پیروزى آنان سخت تواناست( حج-۳۹)
۲۷/۹/۹۴

انجمن اسلامی دانشجویان
دانشگاه تفرش

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.