• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15
محمد رئوف _دبير انجمن اسلامی دانشگاه شيراز در گفت‌وگو با فارس:

گروه‌های سیاسی حق دخالت در امور مدیریتی دانشگاه شیراز ندارند/عدم امضا «طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین» موجب نارضایی مردم از نمایندگان

  • کد خبر : 9293
  • 22 اسفند 1396 - 5:27
گروه‌های سیاسی حق دخالت در امور مدیریتی دانشگاه شیراز ندارند/عدم امضا «طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین» موجب نارضایی مردم از نمایندگان

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز گفت: عدم امضای طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین نارضایتی مردم شیراز را از عملکرد آن‌ها افزایش داده است. محمد رئوف در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با اشاره به آنکه احزاب، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی حق دخالت و مانع‌تراشی در امور مدیریتی دانشگاه را ندارند، بیان کرد: متأسفانه عده‌ای […]

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز گفت: عدم امضای طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین نارضایتی مردم شیراز را از عملکرد آن‌ها افزایش داده است.

محمد رئوف در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، با اشاره به آنکه احزاب، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی حق دخالت و مانع‌تراشی در امور مدیریتی دانشگاه را ندارند، بیان کرد: متأسفانه عده‌ای با سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی مردم شریف شیراز و به بهانه امنیتی نشدن فضای دانشگاه درصدد ایجاد حواشی برای فضای علمی و نخبگانی شهر شیراز هستند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه شیراز دارالعلمی در دارالعلم است و باید از سوی دانشگاهیان مدیریت شود، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی به‌خصوص تشکل‌های انقلابی دانشگاه شیراز اجازه مداخله باندهای قدرت و سیاست زده را به امور داخلی دانشگاه شیراز نمی‌دهند و مانع از آن خواهند شد که عده‌ای با امنیتی جلوه دادن فضای دانشگاه و ایجاد فشار به مدیران دانشگاهی به دنبال تأمین مقاصد سیاسی و قبیله‌ای خود باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز در پاسخ به سؤالی درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین گفت: این طرح دوفوریتی که با امضای حدود ۱۸۰ نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت‌رئیسه شده است طرحی امیدبخش و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است و انتظار آن است که مجلس شورای اسلامی ضمن ایجاد بسترهای اجرایی این طرح در جهت تصویب آن گام جدی بردارند.

رئوف ضمن ابراز تأسف از عدم امضای این طرح از سوی نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نام برخی از نمایندگان مردم شیراز ذیل طرح‌های سیاسی و یا درخواست‌های جو زده و بی‌خاصیت به‌کرات دیده‌ایم اما آنجا که باید مطالبات به‌حق مردم پی گیری شود صدایی از نمایندگان شیراز به گوش نرسیده است.

این فعال دانشگاه شیراز با بیان اینکه نمایندگان مردم شیراز در طول ۲ سال نمایندگی آن‌چنان‌که باید پاسخگوی عملکرد خود در راستای احقاق حقوق مردم شیراز نبوده‌اند، تصریح کرد: عدم امضای طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولین نارضایتی مردم شیراز را از عملکرد آن‌ها افزایش داده است.

محمد رئوف در پایان ضمن دعوت از هر ۴ نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی جهت پاسخگوی نسبت به عملکرد خود، آمادگی تشکل متبوع خود را جهت میزبانی از آن‌ها اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.