• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

کسانی که می‌گویند «اشتغال، مسکن و ازدواج» اولویت نیست از دردهای جامعه خبر ندارند

  • کد خبر : 2719
  • 28 اسفند 1394 - 18:20
کسانی که می‌گویند «اشتغال، مسکن و ازدواج» اولویت نیست از دردهای جامعه خبر ندارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میکائیل دیانی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به اظهارات کاظم جلالی تصریح کرد: آن کسانی که می‌گویند «اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان» اولویت نیست مشخص است که نه نگاه کار‌شناسی به مسائل جامعه دارند و نه از دردهای جامعه خبر دارند و اگر هم […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میکائیل دیانی قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به اظهارات کاظم جلالی تصریح کرد: آن کسانی که می‌گویند «اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان» اولویت نیست مشخص است که نه نگاه کار‌شناسی به مسائل جامعه دارند و نه از دردهای جامعه خبر دارند و اگر هم رأی آورده باشند تنها با عوام فریبی و رفتارهای پوپولیستی این رأی را کسب کرده‌اند.

 

دیانی تاکید کرد: کسی که ناوگان هوایی کشور را که تنها مرتفع کننده مشکلات حمل و نقل ۲درصد افراد جامعه است را بر ازدواج مسکن و اشتغال که مشکلات اساسی همه جامعه است اولویت می‌دهد؛ مشخص است که نه جامعه را می‌شناسد، نه مسائل و مشکلات آن را درک می‌کند و نه نگاه دلسوزانه‌ای به مسائل دارد.

 

قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقلضمن اشاره به مطالبات تقتصادی مردم تصدیق کرد: امروز مطالبه اساسی همه آحاد جامعه حل مشکلات اقتصادیشان است و می‌خواهند از این رهگذر دارای شغل مناسب، و یا حداقل شغل و منبع درآمد، زندگی مشترک و سقفی بالای سر داشته باشند.

 

این فعال دانشجویی بیان داشت: مردم به دولت روحانی نیز تنها به واسطه همین شعار‌های حل مشکلات اقتصادی او رأی دادند و اگر قرار باشد این‌ها فقط شعار باشد مردم نیز از آن‌ها روی گردان می‌شوند کمااینکه منتقدان و مخالفان روحانی به مراتب بیشتر از سال ۹۲ هستند.

 

قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: برای مردم تفاوتی نمی‌کند که با هواپیما به مشهد بروند یا با اتوبوس یا با قطار اما برای آن‌ها فرق می‌کند که شغلی داشته باشند تا منبع مالی برای این سفر باشد!

 

وی در پایان ضمن تاکید بر علت رای مردم در انتخابات ۷ اسفند اظهار داشت: آقایانی که می‌خواهند در مجلس هم اقتصاد مردم را فدای سیاسی کاری‌های خود بکنند بدانند که مردم به آن‌ها رأی داده‌اند تا مشکلاتشان حل شود و اگر قرار باشد نمایندگان دغدغه‌های مردم را نداشته باشند دیر یا زود مردم رأیشان را پس خواهند گرفت.

 

گفتنی است کاظم جلالی در اظهاراتی عجیب گفته بود: برخی می‌گویند اولویت کشور در حال حاضر مسائل دیگری چون اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و… است؛ به‌نظر من این‌گونه اظهارات کاملاً غیرکار‌شناسانه است؛ شاید خیلی چیزهای دیگر اولویت ما باشد اما آیا نباید ناوگان هوایی را نوسازی کنیم تا بتوانیم برای آن اولویت‌ها درآمدزایی کنیم؟ اینکه مسافران ایرانی به‌خاطر نبود هواپیمای مناسب سالی ۴ میلیارد دلار ارز را به جیب ایرلاین‌های خارجی می‌ریزند، آیا کار درستی است و باید ادامه یابد؟

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.