• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

کسانی که فکر می‌کنند آمریکا به ایران نفع می‌رساند یا ساده لوح هستند یا پول گرفته اند!

  • کد خبر : 1123
  • 21 آبان 1394 - 3:32
کسانی که فکر می‌کنند آمریکا به ایران نفع می‌رساند  یا ساده لوح هستند یا پول گرفته اند!

برجام خیلی ناعادلانه است/ برجام اصلا برای من قابل فهم و قبول نیست/پذیرش توافق مرا عصبانی می کند کیف در سخنانی جالب در رابطه با برجام گفت: برجام خیلی ناعادلانه است؛ کاملا نا‌منصفانه است که چرا ملتی صلح طلب باید مجبور به پذیرش این همه بازرسی‌ها باشد؛ این موضوع به هیچ وجه برای من قابل […]

برجام خیلی ناعادلانه است/ برجام اصلا برای من قابل فهم و قبول نیست/پذیرش توافق مرا عصبانی می کند

کیف در سخنانی جالب در رابطه با برجام گفت: برجام خیلی ناعادلانه است؛ کاملا نا‌منصفانه است که چرا ملتی صلح طلب باید مجبور به پذیرش این همه بازرسی‌ها باشد؛ این موضوع به هیچ وجه برای من قابل فهم و درک نیست؛ و مرا عصبانی می کند.

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا ادامه داد: من دوست داشتم ایران در مذاکرات همه چیز را قبول کند و تنها شرطی را که قبل از امضای مذاکرات قرار می‌داد این بود که اسرائیل هم می‌بایست این محدودیت‌ها را بپذیرد و امضا کند. کاش همانطور که ۵+۱ با ایران مذاکره کرد و برجام را امضا کرد با اسرائیل هم که این همه بمب و فعالیت نظامی هسته‌ای دارد این مذاکرات را انجام می‌داد؛ ایران اصلا در مسیر ساخت بمب اتمی نیست.

 

توافق آمریکا با کشور‌ها برای نفوذ در آنان است/ افرادی که تلاش می‌کنند توافق شود منافعی دارند که می‌خواهند پای آمریکا به ایران باز شود

کیف با اشاره به اینکه باید دید که آمریکا چه کار خواهد کرد و چه اقداماتی را انجام می‌دهد؛ بیان داشت: آمریکا حرف زیاد می‌زند من اعتقاد دارم که امریکا تا کنون و در طول تاریخ در تمامی توافقاتی که انجام داده است بر این اساس بوده که بتواند در کشورها نفوذ کند. وی افزود: افرادی هستند که از مذاکرات نفع می‌برند. افرادی که تلاش می‌کنند توافق شود منافعی دارند که می‌خواهند پای آمریکا به ایران باز شود.

کسانی که فکر می‌کنند آمریکا به ایران نفع می‌رساند یا ساده لوح هستند یا پول گرفته‌اند

کیف تشریح کرد: دولت ایالات متحده به مردم خودش هم نفع نمی رساند چه برسد به مردم ایران. این ساده لوحی است که فکر کنیم آمریکا به دنبال کمک به مردم ایران است. اگر فردی بخواهد غیر از این فکر کند که آمریکایی که به فکر منافع مردم خودش نیست چگونه می‌خواهد به مردم ایران نفع برساند این فرد یا ابله است و یا به آن پول داده‌اند.

تنها واکنش من دربرابر سخنان رهبر ایران تحسین است

کیف ادامه داد: وقتی سخنان رهبر شما را در مورد هسته ای می شنوم در آن ها عقلانیت و هوشیاری می بینم که این مسأله را متوجه شده و اجازه نمی دهد سیاستمداران در برابر آمریکا سر خم کنند. تنها واکنش من در برابر سخنان ایشان تحسین است. وی در ادامه گفت: هیچ مقایسه ای میان رهبر شما با رهبران آمریکا جایز نیست زیرا صد در صد حرف های رهبر شما صادقانه است اما مسئولان آمریکا فقط دروغ می گویند.

 

دولت آمریکا از گروهی خائن تشکیل شده است

وی افزود: در مورد مباحثی که مربوط به حقوق بشر می‌شود؛ امروز در آمریکا قانونی وجود ندارد اگر هم وجود داشته باشد اجرایی نمی‌شود؛ پس دولت آمریکا تشکیل شده از گروهی خائن؛ در صورتی که به قانون اساسی قسم خورده‌اند که به کشور خود خیانت نکنند؛ اما آنان مرحله به مرحله که پیش می‌روند بیشتر و بیشتر به کشورشان خیانت می‌کنند.

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا به زندان گوانتانامو اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال گوانتانامو را همه می‌شناسیم؛ اما سیاست‌های زیادی در دنیا وجود دارد که متعلق به امریکااست و افراد بی‌گناهی در آنجا زندانی کرده‌اند که هیچگونه امکاناتی از قبیل بهداشتی و خوراکی و پوشاکی ندارند، این‌ها برای ایالات متحده عادی است.

ایالات متحده‌ی آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است

وی ادامه داد: من اعتقاد راسخ دارم که ایالات متحده‌ی آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است و از طریق سیستم دلاری نفتی سیستم قتل و جنایت و کشتار را در دنیا گسترش داده است؛ صدام زمانی که با ایران می‌جنگید و ایرانی‌ها را می‌کشت دوست ما بود اما بعد‌ها که سیاست‌ها عوض شد و شرایط تغییر کرد خود او را هم کشتند.

آمریکایی‌ها همواره در رابطه با ایران دروغ می‌گویند

وی افزود:  رسانه‌ها برای مردم آمریکا باورسازی کرده‌اند که ایرانیان در حال ساخت بمب اتمی برای نابودی مردم آمریکا و اسرائیل هستند؛ در واقع جریان اصلی که مجموعه‌ی واحدی هستند همواره در رابطه با ایران دروغ می‌گویند و از ایران به عنوان کشوری خطرناک نام می‌برند که می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند؛

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا با تاکید بر اینکه مسائل خیلی غیر حقیقی در مورد مردم ایران گفته می‌شود؛ تصریح کرد: یکسری موضوعات را در مورد ایران نمی‌توان تغییر داد و وارونه جلوه داد؛ به عنوان مثال مردم آمریکا نمی‌دانند که کشور ایران در ۳۰۰ سال گذشته هیچ جنگی را نداشته‌اند با توجه به اینکه در منطقه‌ی جنگ خیز و پر جنگی حضور داشته‌اند.

وی ادامه داد: غرب و آمریکا نمی‌داند که ایران مکان امنی برای یهودی‌ها و مسیحیان است و در خاورمیانه بیشترین تعداد یهودی بعد از اسرائیل در ایران زندگی می‌کنند؛ مردم آمریکا این موضوعات را نمی‌دانند و بلکه دروغ می‌شنوند که ایران می‌خواهد یهودی‌ها را نابود کند و این در حالی است که یهودی‌ها در ایران از رفاه کامل و خوبی برخوردارند.

بیشترین تعدا زندانیان دنیا در آمریکا هستند

کیف ادامه داد: آمریکا بیشترین تعداد زندانی را در کل دنیا به خود اختصاص داده بیش از ۲ میلیون نفر در این کشور زندانی هستند که تعداد زیادی از آنان بی‌گناهند.

وی با اشاره به تحقیقی که بر روی زندانیان اعدامی چند سال پیش انجام شد؛ بیان داشت: با تست دی ان‌ای‌ نشان داده شد که ۱۷ نفر به اشتباه اعدام شده‌اند، پس بنابراین هر تحقیقی که انجام می‌گیرد مربوط به سیستم زندان‌ها ی آمریکا نشان می‌دهد که تعداد بالایی از آنان بیگناه هستند و در درون زندان‌ها با سیستم‌های مخوف شکنجه و اذیت می‌شوند.

زنان در آمریکا به یک شیء جنسی تبدیل شده اند/ آمار تجاوز در کمپ‌های دانشجویی و ارتش آمریکا رقم بالایی دارد

کیف در مورد خشونت علیه زنان در کشور آمریکا نیز گفت: در این کشور و در غرب زن به یک شیء جنسی تبدیل شده است و این موضوع در فرهنگ آنان موردی عادی است که زنان تنها شیء جنسی باشند وبرای تبلیغات و لذت‌ها مورد استفاده قرار گیرند و این تبدیل شدن به کالا متاسفانه در آمریکا عادی شده است. وی ادامه داد: بحث تجاوز به زنان و دختران در کمپ‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها و مدارس آمار بالایی دارد؛ تجاوز در داخل ارتش آمریکا هم از رقم بالایی برخوردار است.

قرارداد نظامی آمریکا و عربستان ۶۰ میلیارد دلار است

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سوالی در رابطه با یمن و سوریه و کمک‌های آمریکا به جریان‌های مخالف نیز گفت: قرارداد نظامی آمریکا و عربستان ۶۰ میلیارد دلار بوده است؛ رابطه‌ی بین عربستان و آمریکا نمی‌تواند از این صمیمی‌تر باشد که این سلاح‌ها در جنایاتی که در سکوت مطلق بر علیه‌ مردم یمن و سوریه صورت می‌گیرد؛ مورد استفاده قرار می‌گیرند.  وی افزود: آمریکا در مورد حقوق زنان در کشورهای دیگر چه فریاد‌ها که نمی‌زند اما در مورد زنان عربستانی که حتی حق رانندگی ندارند؛ سکوت کرده و اعتراضی به این کشور نمی‌کند.

من می‌گویم داعش یعنی سرویس امنیتی مخفی اسرائیل

کیف به گروه تکفری داعش اشاره کرد و گفت: داعش که در کشورهای غربی به ISIL معروف است، به گفته‌ی من یعنی سرویس امنیتی مخفی اسرائیل؛ تولید داعش کار آمریکاست؛ سیاست‌های عربستان و اسرائیل یک مجموعه‌ی کاملی است که مکمل یکدیگر هستند و حمایت‌های مالی‌ای که از داعش صورت می‌گیرد توسط عربستان و کشورهای خلیج فارس است که داعش در این مورد مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: داعش توسط عربستان حمایت مالی می‌شود؛ من سوالم از شما این است که چرا داعش به اسرائیل حمله نمی‌کند؟

اگر آمریکا به ایران نفوذ کند؛ گروه‌های تکفیری در ایران نیز به جنگ خواهند پرداخت

کیف با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات است، بیان داشت: اسرائیل بزرگ شامل کشورهای سوریه، عراق، عربستان و مصر تا رود نیل می‌شود، اسرائیلی‌ها با ایجاد درگیری‌های داخلی در کشور‌ها می‌خواهند به این اهداف خود دست یابند و عربستان هم دارد در این مسیر به آنان کمک می‌کند و گام برمی دارد.

 افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا افزود: آمریکا در هرجایی که رفته است گروه‌های افراطی وجود دارد چرا این گروه‌ها هنوز به ایران نیامده‌اند چون آمریکا در ایران نیست، اگر آمریکا به ایران نفوذ کند؛ گروه‌های تکفیری در ایران نیز به جنگ خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.