• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

کتاب‌هایی که فرصت خاک خوردن ندارند!

  • کد خبر : 3994
  • 24 مهر 1395 - 20:28
کتاب‌هایی که فرصت خاک خوردن ندارند!

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ هرساله در دانشگاه سمنان، نمایشگاهی با عنوان «کتاب‌های پاره پاره» برگزار و دانشجویانی که به کتاب های دست دوم خود نیاز ندارند، کتاب های خود را با قیمت پائین تر در این نمایشگاه عرضه می کنند. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان مبتکر و متولی برگزاری این نمایشگاه است.   خوش سیما […]

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ هرساله در دانشگاه سمنان، نمایشگاهی با عنوان «کتاب‌های پاره پاره» برگزار و دانشجویانی که به کتاب های دست دوم خود نیاز ندارند، کتاب های خود را با قیمت پائین تر در این نمایشگاه عرضه می کنند. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان مبتکر و متولی برگزاری این نمایشگاه است.

 

خوش سیما دبیر این تشکل دانشجویی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو؛ هدف از برگزاری نمایشگاه «کتاب های پاره پاره» را  فروش کتاب های درسی دست دوم دانشجویان ترم های بالا به دانشجویان ترم های پائین تر عنوان کرد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه که هر ساله و با هدف تسهیل خرید کتاب توسط دانشجویان، علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود برپا می‌شود، ابتدا دانشجویان ترم‌های بالاتر کتاب‌های خود را همراه با قیمت پیشنهادی خود به دفاتر انجمن اسلامی تحویل داده، سپس این کتب جمع آوری شده در نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه «کتاب پاره پاره» عرضه شده و دانشجویان ترم‌های پایین‌تر با توجه به نیازشان این کتب را خریداری می‌کنند.

 

خوش سیما افزود:  در مرحله آخر واحد علمی صنفی انجمن اسلامی دانشجویان به عنوان متولی این امر پول کتب به فروش رسیده را به صاحبان آن پرداخت می‌نماید و کتب به فروش نرسیده به دانشجویان عودت داده می‌شود.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با بیان اینکه دانشجویان از این نمایشگاه استقبال خوبی می‌کنند، گفت: نمایشگاه «کتاب های پاره پاره» در دانشگاه سمنان تبدیل به یک فرهنگ شده است و دانشجویان از آغاز ترم تحصیلی با مراجعات مکرر به ما تاریخ برگزاری آن را جویا می شوند.
گفتنی است، نمایشگاه «کتاب های پاره پاره» ۲۵ تا ۲۷ مهرماه سال جاری  در محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.