• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
مرادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

کارگروه ویژه‌ای برای آلودگی هوای خوزستان تشکیل شود

  • کد خبر : 5428
  • 25 بهمن 1395 - 15:32
کارگروه ویژه‌ای برای آلودگی هوای خوزستان تشکیل شود

پیام مرادی، دبیر سیاسی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مطالبات تشکل ها از دولت و سازمان حفاظت محیط زیست برای ساماندهی وضعیت آلودگی هوای استان خوزستان اظهار داشت: آسیب بزرگی که در جمهوری اسلامی و مدیریت کشور وجود دارد، این است که مسائل سیاسی بر […]

پیام مرادی، دبیر سیاسی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مطالبات تشکل ها از دولت و سازمان حفاظت محیط زیست برای ساماندهی وضعیت آلودگی هوای استان خوزستان اظهار داشت: آسیب بزرگی که در جمهوری اسلامی و مدیریت کشور وجود دارد، این است که مسائل سیاسی بر موضوعات مختلف کارشناسی اولویت پیدا می کند و نگاه های سیاسی بر بسیاری از موضوعات سایه می اندازد.

وی افزود: در برخی موارد به جای اینکه این موضوعات به نفع مردم تمام شود، در نهایت به نفع جریان های سیاسی انجام می‌شود؛ مانند موضوع برخورد با فساد که این موضوع در همه‌ دولت ها بیان می شود، اما در نهایت مبارزه‌ای با فساد صورت نمی‌گیرد.

 دبیر سیاسی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: محیط زیست موضوعی است که با جان مردم سروکار دارد؛ در موضوع آلودگی هوای تهران چندین بار مسئولان وعده هایی دادند، اما هیچ کدام از آن وعده‌ها اجرایی نشدند و بعدها مشخص شد که ابتکار به یکی از نزدیکان خود اجازه وارد کردن بنزین از خارج از کشور را داده تا آلودگی تهران حل شود، اما نه تنها حل نشد، بلکه مشخص شد که این موضوع هم کاملا سیاسی بوده است.

مرادی ادامه داد: ابتکار مسئولیتی دارد که با جان مردم سروکار دارد و این موضوع را باید مدت ها قبل با کار کارشناسی حل می کرد؛ نه اینکه تازه شروع به کار کارشناسی کند که نتیجه‌ای هم ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به جای دغدغه های سیاسی کمی به فکر مشکلات و مسائل مردم باشند، این مشکلات کمتر می شود. امیدواریم که کارگروه ویژه ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود و انجمن مستقل استان خوزستان هم به عنوان تریبون مردم، این موضوع را رسیدگی می کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.