• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پیش‌نیاز «برجام ۲» اصلاح ادبیات رئیس‌جمهور در مواجهه با منتقدان است

  • کد خبر : 2485
  • 24 بهمن 1394 - 14:05
پیش‌نیاز «برجام ۲» اصلاح ادبیات رئیس‌جمهور در مواجهه با منتقدان است

علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در واکنش به سخنان رئیس جمهور در خصوص لزوم شروع برجام ۲ تحت عنوان برنامه جامع اقدام مشترک ملی برای حل مشکلات داخلی کشور گفت: به نظر می‌رسد رئیس جمهور نباید این قدر زود از مسئله برجام و […]

علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در واکنش به سخنان رئیس جمهور در خصوص لزوم شروع برجام ۲ تحت عنوان برنامه جامع اقدام مشترک ملی برای حل مشکلات داخلی کشور گفت: به نظر می‌رسد رئیس جمهور نباید این قدر زود از مسئله برجام و توافق آن بدون مشاهده ثمرات واقعی و ملموس، آنقدر ذوق‌زده شود که هنوز جوهر برجام یک خشک نشده به فکر راه اندازی برجام ۲ باشند.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به تحریم مجدد بیش از نصف افرادی که بواسطه برجام از لیست تحریم‌ها خارج شده بودند، افزود: ما روز گذشته شاهد آن بودیم بخشی از افرادی که بعد از برجام از لیست تحریم‌های مالی و پولی خارج می‌‌شدند دوباره تحت عنوان جدیدی به لیست دیگری از تحریم‌ها منتقل شدند که این یعنی اصل پایستگی تحریم‌ها؛ پس هیچ تحریمی از بین نمی‌رود بلکه از موضوعی به موضوع دیگر منتقل می‌شود و با این وضع سخن گفتن از برجام ۲ کمی عجولانه و به دور از تدبیر است.

سلطانی‌وش افزود: به نظر می‌رسد رئیس جمهور به جای تمدید زمان تحقق وعده‌هایش با خلق برنامه‌های جدید، به فکر عمل به وعده‌های تبلیغات انتخاباتی خود از جمله حل مشکلات معیشتی مردم در ۱۰۰ روز و خارج کردن کشور از رکود و پائین آوردن آمار تورم و بیکاری و . . . باشد تا با تحقق این موارد امید رفته ملت نسبت به ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصاد برطرف شود تا بعد از آن پیشنهاد برجام با استقبال عمومی مواجه شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطرنشان کرد: حتی اگر برجام ۲ هم کلید بخورد قطعا یک طرف اصلی این برنامه منتقدان دولت خواهند بود که سابقه رئیس جمهور در برخورد با آنان خیلی متفاوت از روشی است که وی در مواجهه با نمایندگان دولت‌های غربی به خصوص شیطان بزرگ است که به نظر می‌رسد یکی از پیش نیازهای برجام ۲ اصلاح ادبیات رئیس جمهور در مواجهه با منتقدان است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.