• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1
مهدیه محرمی پور:

پانزده خرداد ماندگار

  • کد خبر : 6391
  • 16 خرداد 1396 - 23:31
پانزده خرداد ماندگار

گرمای خرداد و شور محرم تلاقی کرده اند. تحمل سلطهء طاغوت و خفقان غیرممکن شده است. مردم شاهد به تاراج رفتن منابع کشورشان توسط آمریکا و اسرائیل هستند و سر سپردگی رژیم و دخالت بی محابای آمریکا عصبانیشان کرده. موضوع جدیدی مطرح شده : “اصلاحات” مورد نظر آمریکایی ها و یا همان “انقلاب سفید”! حقیقت […]

گرمای خرداد و شور محرم تلاقی کرده اند. تحمل سلطهء طاغوت و خفقان غیرممکن شده است. مردم شاهد به تاراج رفتن منابع کشورشان توسط آمریکا و اسرائیل هستند و سر سپردگی رژیم و دخالت بی محابای آمریکا عصبانیشان کرده. موضوع جدیدی مطرح شده : “اصلاحات” مورد نظر آمریکایی ها و یا همان “انقلاب سفید”! حقیقت جریانهای مختلف مانند کمونیست ها ، سکولارها و ملی گراها آشکار شده است. در کنار همه‌ی اینها ،ندای حق طلبانهء مردی در کشور طنین انداز میشود و مردم به ندای ملکوتی امام(ره) اعتماد میکنند و یکپارچه زیر سقف اسلام جمع میشوند و گوش جان میسپارند.

مهرماه ۱۳۴۱- اسدالله علم برای اجرای همان “اصلاحات” آمریکایی ، لایحهء انجمن های ایالتی و ولایتی که ویژگی بارزش ضد دینی بودن هست ، تصویب کرده است. فروردین ۱۳۴۲- حوادث مدرسه فیضیه قم ، جنب و جوش ایثارگرایانهء مردم را تقویت کرده است.

و حالا در اواسط خرداد ۱۳۴۲ موج موج مردم حق طلب در تهران و قم و دیگرشهرستانها ، در حالیکه حقیقت عاشورا را دریافته اند ، به خیابانها می آیند و مانند حر و حبیب و حنظله از پیشوایشان دفاع میکنند. کشته میشوند ، مجروح میشوند ، بازداشت میشوند ، شکنجه میشوند اما دلشان پر از نور است. نوری که امامشان روشن کرده است.

۵۴ سال گذشته و شیرزنان و غیورمردانمان ، گوهری سرخ و گرانبها به دست ما سپرده اند. گوهری که محوریتش اسلام ناب محمدی(ص) است نه اسلام آمریکایی. گوهری که شعارش استکبار ستیزی است نه مسامحه با استکبار. گوهری که آرمانش عدالت است نه فسادهای اقتصادی رنگارنگ و اندیشه های لیبرالی. گوهری که مبنایش استقلال ،عزت و فرهنگ غنی ایرانیست نه قراردادهای ننگین جهانی.

در جریان انقلاب و حتی قبل از آن ، ۱۵خردادها زیاد است و هدف ، ازبین نرفتن اسم ایران است. اسمی که با جایگزین شدن فرهنگ های دیگر ، سعی در از بین بردنش دارند. ما نسل همان مردمان ۱۵خردادها هستیم. همانقدر حق طلب و بیداردل و جسور ، پرقدرت میمانیم تا ایران ما اسلامی بماند. ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

مهدیه محرمی پور عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.