• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
محمدامین مقدم، دبیر امور بین الملل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار؛

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ»

  • کد خبر : 13867
  • 13 آبان 1400 - 11:28
«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ»
دبیر امور بین الملل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها آمادگی کامل خودش را در مقابله با هر تهدید و چالشی به اثبات رسانیده است و تشکل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، درپی اقدام سریع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در برابر سرقت نفت ایران توسط ایالات متحده آمریکا، از نیروی دریایی سپاه پاسداران تشکر کرد.
  1. به نقل از تشکل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار؛ محمدامین مقدم، دبیر امور بین الملل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها آمادگی کامل خودش را در مقابله با هر تهدید و چالشی به اثبات رسانیده و پیشرفت های علمی و فناوری صنایع دفاعی در کنار این آمادگی، کشور عزیزمان را به رکن اصلی اقتدار منطقه در معادلات جهانی تبدیل کرده است.
    ایالات متحده آمریکا که سال‌هاست رو به زوال است و عنوان بدهکارترین کشور دنیا را یدک می‌کشد و گزینه های روی‌ میز آن از زدن پنجاه و دو نقطه مهم و حیاتی کشور به دزدیدن نفتکش رسیده، باید بداند که ایران به مدد جوانان پرشور و انقلابی، روز به روز از این هم مقتدر تر می‌شود و ثمره این اقتدار خلع ید بیگانگان و تسلط آرامش بر منطقه است.
    درپی اقدام سریع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در برابر دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط ایالات متحده آمریکا که موجب نجات نفتکش ایرانی و بازگشت آن به آب های سرزمینی شد.تشکل انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با افتخار ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دلیر مردان جان بر کف نیروی مسلح کشور به پرسنل خدوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسته نباشید و خدا قوت عرض می‌نماید.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.