• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

وعده ی حق که جاء الحق و ذهق والباطل

  • کد خبر : 4920
  • 09 دی 1395 - 15:42
وعده ی حق که جاء الحق و ذهق والباطل

📣بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت #نهم_دی_ماه ✅روزهای سرد زمستان در ایران اسلامی یادآور خاطراتی گرم هستند از جنس حضور ،خاطراتی که در آن مردم در برابر جبر طبیعت قیام کردند تا ثابت کنند سرمای زمستانِ جولان دشمنان سبب انجماد قلب های ولایتمدار آنها نخواهد شد . از #بهمن_۵۷ تا #دی_۸۸ ، […]

📣بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به مناسبت #نهم_دی_ماه

✅روزهای سرد زمستان در ایران اسلامی یادآور خاطراتی گرم هستند از جنس حضور ،خاطراتی که در آن مردم در برابر جبر طبیعت قیام کردند تا ثابت کنند سرمای زمستانِ جولان دشمنان سبب انجماد قلب های ولایتمدار آنها نخواهد شد . از #بهمن_۵۷ تا #دی_۸۸ ، خاطراتی را در دل دارند که هر یک گواهی است بر وعده ی حق که جاء الحق و ذهق والباطل.
✅نهم دیماه سالروزیست که تقویمِ تاریخ در آن تقدیر می کند از مردمی که با بصیرت خویش در برابر آماج فتنه های گوناگون ایستادند و بار دیگر چشم ِطمع دشمنان و بدخواهانِ این کشور را که به ارزش های انقلاب اسلامی دوخته شده بود را کور کردند. مردمی که نحن صامدون را در میدان عمل ثابت کردند تا جهان و جهانیان بدانند صدای انقلاب ۵۷ برای همیشه در حنجره های این ملت خواهد ماند و هر چه فریاد دارد بر سر دشمنان قسم خورده ی این مردمِ پاک سرشت خواهد کشید.
✅اینک که در این ایام مبارک قرار گرفته ایم انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران بر خود لازم میداند نکاتی چند را متذکر شود:
🔴اول ـ کسانی که امروز برای ضربه زدن به کشور به روش همکیشان خود از جمله آقازاده ی معروف ایمان آورده و درخواست گسترش تحریم های ظالمانه علیه ملت غیور و مقاوم ایران را کرده اند همان کسانی هستند که روزگاری به حمایت از فتنه گران میپرداختند، البته که مردم صبور ،مقاوم ،شجاع و بصیر ایران در دوره های گوناگون ناکارامدی تحریم و تهدید و فتنه را در عمل اثبات کرده اند اما نامه ی اخیر برخی از به اصطلاح اپوزسیون های خارج نشین نظام جمهوری اسلامی به ترامپ مبنی بر درخواست تحریم ملت ایران بار دیگر نقاب از چهره ی حامیان و دست اندرکاران فتنه ی ۸۸ کشید و ذات حقیقی ، ناپاک و نانجیب آنها را به معرض دید عموم گذاشت .
🔴دوم ـ فتنه ی ۸۸ بار دیگر مردم و مسئولین نظام را در ورطه ی آزمون نهاد ، آزمونی سخت که لازمه ی کسب نمره ی قبولی در آن برخورداری از بصیرت بود ، مردم در نهم دی ماه با سربلندی از این آزمون سخت عبور کرده و نمره ی قبولی خود را گرفتند ،اما برخی خواص در این آزمون شکست خوردند. مردود شدن بعضی خواص و بازی کردن آنها در زمین دشمن مایه ی تاسف و شرمساریست اما آنچه غم انگیز تر است این است که برخی از کارگزاران نظام شکست مجددی را در این آزمون تجربه میکنند و علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی فتنه و عبرت گیری از آن با بکارگیری کسانی که روزگاری در این کشور دوشادوش دشمن پرچم فتنه را برافراشته بودند در مناصب مختلف و تاثیرگذار ،سعی بر آن دارند که وقایع تلخ آن دوران را به دست فراموشی بسپارند. همه ی مسئولین باید بدانند که نهم دی ماه ثابت کرد فتنه خط قرمز مردم است و همین مردم به تعدی کنندگان از این خط قرمز سیلی خواهند زد.
🔴سوم ـ در برابر هر بی قانونی محکمه ای قانونی و پس از آن مجازاتی قرار دارد ، بر کسی پوشیده نیست که سران فتنه ی سال ۸۸ قوانین کشور را زیر پا گذاشتند و به تضییع حقوق ملت ایران پرداختند فلذا آنها نیز نباید از این قاعده مستثنی شوند ،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در سالروز حماسه ی بزرگ و مردمی نهم دی ماه درخواست دارد تا ضمن محاکمه ی کسانی که هشت ماه کشور را متحمل هزینه های بسیار کردند ،بدور از هر نوع مماشات، برخوردی شایسته با آنها صورت پذیرید.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.