• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14
حمزه دستیار

وعده برای تحقق وعده

  • کد خبر : 9083
  • 10 اسفند 1396 - 0:05
وعده برای تحقق وعده

اسفند ۹۲ مهمترین وعده رئیس جمهور به مردم هرمزگان «وعده برای تحقق وعده ها» بود. حال آیا آمدند وعده ای برای تحقق وعده، تحقق وعده ها را بدهند! هرمزگان باید به اسفند های پر از وعده وعید عادت کند! اسفند ۹۶ شهر به شهر هرمزگان هنگام سخنرانی شما خاطره وعده هایتان را از جلوی چشم […]

اسفند ۹۲ مهمترین وعده رئیس جمهور به مردم هرمزگان «وعده برای تحقق وعده ها» بود.
حال آیا آمدند وعده ای برای تحقق وعده، تحقق وعده ها را بدهند!
هرمزگان باید به اسفند های پر از وعده وعید عادت کند! اسفند ۹۶ شهر به شهر هرمزگان هنگام سخنرانی شما خاطره وعده هایتان را از جلوی چشم میگذراند ولی این بار دل نخواهند بست !

شاید روزی که درجمع هرمزگانی ها فرمودند: باید مسیر صادرات برای کالاهای ایرانی تسهیل شود و فرآورده‌های نفتی، پالایشگاهی، پتروشیمی و صنعت توسعه یابد،نمیدانستند که پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بعد از ۱۲ سال هنوز تا افتتاح کامل ۳ یا ۴ سال دیگر زمان احتیاج دارد! صادرات که هیچ افتتاح هم نمیشود!
البته کشوری که کود انسانی وارد میکند را چه به صادرات!

جناب رئیس جمهور بعد از گذشت چند سال سری به بزرگ راه بندرعباس جاسک بزنند و البته در همین حین که جاده را طی میکنند، قول هایشان را مرور کنند، مبادا فراموش کرده و قول سال های گذشته را تکرار کنند!!!
دولت یازدهم تمام شد جناب دکتر ولی بزرگراه نصف هم نشده است!

سیل بیاید، تهران در آلودگی غرق شود، خوزستان زیر گرد و غبار دفن میشود، هر فاجعه ای دیگری رخ دهد دانشگاه ها تعطیل نمیشوند، اما برای پر کردن ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور دانشگاه تعطیل میشود! احتمالا تعداد دانش آموزان کافی نیست و کارمندان دولتی شهر ورزشگاه را پر نمیکند!

دستور تعطیلی دانشگاه را یقیناً جناب استاندار دادند، درحالیکه ایشان چند ماه است فرصت ۵ دقیقه ای به مسئولین کنفرانس ملی چالش ها و فرصت های کسب و کار استان هرمزگان( توسط دانشگاه برگزار می شود) را ندادند!!

مسئولینی دانشگاه مادر استان را به تعطیلی میکشانند که هنوز پایشان به دیدار با دانشجویان باز نشده است! تعطیل میکنند که سیاه لشکر تأمین کنند و گرنه که سر همین کلاس ها هم میشد از کلمه به کلمه سخنان ریاست محترم جمهوری با خبر شد.

چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۹۶، چهارشنبه سیاه جامعه ایست که مراکز علمی اش را جهت شوی تبلیغاتی تعطیل میکنند ولی بنده معتقدم که فردا ورزشگاه پر میشود منتها نه از هواداران و هواخواهان بلکه از مردمی محروم و فقیر که در پی مطالباتشان با نامه ها و درخواست های ساده و کوچکشان می آیند!

جناب آقای حمزه دستیار
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.