• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13
بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار:

واکنش تشکل‌های دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار به کارشکنی مسئولان دانشگاه جمعی

  • کد خبر : 15272
  • 07 خرداد 1401 - 12:08
واکنش تشکل‌های دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار به کارشکنی مسئولان دانشگاه  جمعی
جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه چابهار نسبت به عدم همکاری و کارشکنی مسئولین در اجرای فعالیت‌های تشکل‌های این دانشگاه واکنش نشان دادند.

به نقل از خبرگزاری دانشجو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار طی بیانیه‌ای اعتراض خود نسبت به عدم همکاری مسئولین این دانشگاه در اجرای فعالیت‌های دانشجویی را مطرح کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

فرق شمای جوان و دانشجو و صادق و پاکیزه‌دل، با یک آدم سیاسی‌کار باید در همین باشد؛ حرفتان را صریح بزنید؛ آنچه را که می‌زنید، از دل بزنید؛ و اگر چنانچه معلوم شد که اشتباه است، سریع پس بگیرید؛ این به نظر من یکی از بهترین شاخصه‌های دانشجوئی است. ۱۳۸۷/۰۷/۰۷

تقویت علم و نخبه پروری و حمایت از استعدادهای دانشجویان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین وظایف دانشگاه هاست. در این راستا تشکل‌های دانشجویی که فعالان فرهنگی و هسته آگاهی و مطالبه‌گری در دانشگاه ها هستند نیازمند حمایت مسئولین فرهنگی مربوطه می‌باشند.
در همین راستا تشکل‌های دانشجویی، هیئات و کانون های فرهنگی ، مذهبی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اعتراض خود را نسبت به وضع موجود و همکاری نداشتن مسئولین فرهنگی دانشگاه و کارشکنی آنها در برگزاری فعالیت های دانشجویی اعلام میداریم و قویاً خواستار این هستیم که از طرف مسئولین وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن حفظ رویکرد حمایتی از دانشجویان برای اینگونه فعالیت های دانشجویی اقدامات مفید و مثبت صورت گیرد.

لازم به ذکر است که در تشکل های دانشجویی باید تربیت نیروی تراز انقلاب محقق شود ولی متاسفانه شاهد سرکوب و سنگ اندازی در اجرای برنامه های فرهنگی هستیم و این مهم اصلا پذیرفتنی نیست که بانی این اتفاقات مسئولین فرهنگی دانشگاه می باشند.

لذا در صورت مشاهده مجدد هر گونه سنگ اندازی و به حاشیه کشیدن هر یک از تشکل های دانشجویی در پیشبرد اهداف آنها اعتراض خود را اعلام می‌کنیم و تا حل شدن موضوع و پشتیبانی صحیح از مسائل فرهنگی دانشگاه که از دغدغه های مقام معظم رهبری هست پیگیری موضوع را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد و همچنین در صورت تکرار تا زمان برخورد قاطع با مسئولین مربوطه انصراف و پایان فعالیت فرهنگی در تشکل های دانشگاه را اعلام میداریم.

از طرف :
. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار
. بسیج دانشجوی دانشگاه دریانوردی چابهار
هیئات و کانون های فرهنگی،مذهبی دانشگاه دریانوردی چابهار

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.