• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی به اکران فیلم “حرامزاده‌های بیشرف”

  • کد خبر : 1033
  • 14 آبان 1394 - 22:13
واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی به اکران فیلم “حرامزاده‌های بیشرف”

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی امروز ۱۳ آبان ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه فیلم «حرامزاده‌های بیشرف» از طرف یکی از کانون‌های فرهنگی که زیر نظر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه است، اکران شد. فیلم مذکور که ساخته شده در کمپانی‌های فیلم سازی یهودیان است در صدد قهرمان نشان دادن و تطهیر چهره […]

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امروز ۱۳ آبان ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه فیلم «حرامزاده‌های بیشرف» از طرف یکی از کانون‌های فرهنگی که زیر نظر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه است، اکران شد.

فیلم مذکور که ساخته شده در کمپانی‌های فیلم سازی یهودیان است در صدد قهرمان نشان دادن و تطهیر چهره ارتش جنایتکار آمریکا است.

اکران این فیلم حاوی صحنه‌های مبتذل، کاملا هدف مند و جهت دار بوده، چرا که دقیقا در روز ۱۳ آبان، که نماد استکبار ستیزی است و در حالی که همزمان مردم در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا می‌دهند، در دانشگاه رازی کرمانشاه فیلمی اکران شده که هدف آن دفاع و جلو‌نمایی از ارتش خونخوار آمریکا است .

در این بین آنچه جای سوال دارد، صدور مجوز اکران این فیلم از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی است، در حالی که مجوز برنامه کانون‌ها طبق ماده ۳ آیین‌نامه فعالیت کانون‌های فرهنگی – مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی – در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شود، ولی معاونت فرهنگی دانشگاه خلاف این بند صریح قانون عمل کرد و بدون در جریان گذاشتن شورای فرهنگی، مجوز اکران این فیلم را صادر کرد.

پس از صدور مجوز اکران این فیلم و اعتراض عده ای از دانشجویان مبنی بر نامناسب بودن محتوای فیلم و گزینش هدفمند و مغرضانه آن برای پخش در روز ۱۳ آبان، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی در کمال تعجب با این استدلال ضعیف که فیلم مورد نظر، صحنه غیر اخلاقی! ندارد، اقدام اشتباه خود در صدور مجوز به فیلم را توجیه و حتی به کسانی که با اکران فیلم مخالفت نمودند توهین کرد.

در همین راستا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی اعلام می‌دارد، گزینش هدفمند فیلم سخیف و غیر واقعی  «حرامزاده های بیشرف» که ساخته و پرداخته یهودیان آمریکا و در صدد تطهیر چهره نحس اینش شیطان بزرگ است و اکران آن در روز ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی، نشان دهنده بی توجهی و بی تعهدی معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه به قانون و ارزش‌های انقلاب و همچنین بی توجهی به معنویات رهبر انقلاب می‌باشد.

لذا انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان مستقل دانشگاه رازی در چارچوب قانون با تخلفات و بی اخلاقی‌های مسئولین فرهنگی دانشگاه برخورد مقتضی را در دستورکار خود خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به آمریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون در تاریخ معاصر کشور به وجود آمده فرمودند: «آمریکا همان آمریکای قدیم است اما عده‌ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می‌کنند این دشمن توطعه گر را در افکار عمومی ملت به فراموش و غفلت بسپارند تا آمریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.»

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.