• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

هاشمی در تفکر تجملگرایی که خودش تئوریزه کرده، هضم شده‌است/ روستایی بودن افتخار ماست

  • کد خبر : 362
  • 17 مرداد 1394 - 18:18
هاشمی در تفکر تجملگرایی که خودش تئوریزه کرده، هضم شده‌است/ روستایی بودن افتخار ماست

میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از اظهارات منتشر شده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: متاسفانه آقای هاشمی به دلیل هضم شدن در تجمل‌گرایی که خودش در سال‌های اول دهه هفتاد تئوریزه کرد، از پابرهنه‌ها، مستضعفین و روستاییان که صاحبان اصلی انقلاب […]

میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از اظهارات منتشر شده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: متاسفانه آقای هاشمی به دلیل هضم شدن در تجمل‌گرایی که خودش در سال‌های اول دهه هفتاد تئوریزه کرد، از پابرهنه‌ها، مستضعفین و روستاییان که صاحبان اصلی انقلاب هستند، فاصله گرفت.
وی با اشاره به نقش روستاییان در پیروزی انقلاب و جنگ تحملی، افزود: سختی‌های انقلاب را روستاییان تحمل کردند و هزینه‌های انقلاب را آنها دادند؛ پس از انقلاب نیز همواره روستاییان بودند که پای کار انقلاب و رهبری بودند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: با تمام تلاش‌ها و زحماتی که روستاییان برای انقلاب و نظام کشیدند متاسفانه همواره از چشم مسئولین دور مانده‌اند و با سختی و مشقت زندگی کردند، البته با همه این‌ها هیچ‌گاه دست از انقلاب نکشیدند.
دیانی تصریح کرد: هاشمی باید از اینکه اینگونه به روستاییان اهانت کند، خجالت بکشد. البته این رفتار جدیدی نیست. از جریانی که در سال ۸۸ جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار داد و لبو فروش و راننده تاکسی را جزو اقشار صاحب نظر ندانست و به یک بازیگر خانم تنها به جزم اینکه نظر متفاوت خودش را ابراز کرده هتاکی می‌کند، بعید نیست که روستاییان جامعه را هم مورد بی‌احترامی خود قرار دهد.
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: ای کاش آقای هاشمی روزهایی که خودش در روستا زندگی می‌کرد را به یاد بیاورد و به یاد بیاورد که خودش هم از همان قشر زحمتکش روستایی بلند شد.

دیانی در خاتمه اظهار داشت: هاشمی اگر آن روزها را فراموش نمی‌کرد مسلما امروز طبقه حاکم، طبقه مرفه نشین بالای شهری نبود و مسئولین ما هم کاخ نشین و بالا نشین نمی‌شدند. حرف آخر ما به آقای هاشمی این است که ما افتخار می‌کنیم که روستا نشین باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.