• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان:

نگران پیاده‌شدگان قطار انقلاب نباشید/ مردم زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی له شدند

  • کد خبر : 8807
  • 23 بهمن 1396 - 14:14
نگران پیاده‌شدگان قطار انقلاب نباشید/ مردم زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی له شدند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: بهتر است به جای نگرانی برای مسؤولان و آقازاده‌هایی که خودشان تمایلی به همراهی با قطار انقلاب را نداشتند، نگران مردم شریفی باشیم که زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی و فشارهای اقتصادی در حال له شدن هستند. سید ایمان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: بهتر است به جای نگرانی برای مسؤولان و آقازاده‌هایی که خودشان تمایلی به همراهی با قطار انقلاب را نداشتند، نگران مردم شریفی باشیم که زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی و فشارهای اقتصادی در حال له شدن هستند.

سید ایمان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز باوجود تمامی مشکلات، انقلاب اسلامی ایران وارد چهلمین سال از عمر با عزت خود می‌شود.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هیچ‌گاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند، در حالی که بی‌تدبیری و ناکارآمدی برخی مسؤولان به ظاهر انقلابی باعث به وجود آمدن فشارهای زیادی بر روی مردم شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم مشکلی با اصل نظام ندارند و همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی، مقام عظمای ولایت و آرمان‌های امام راحل(ره) هستند.

وی با بیان این که مردم با بی‌عدالتی و رانت‌خواری مشکل دارند، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون عده‌ای این انقلاب را تمام‌شده می‌دانستند اما مردم هرسال با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به بدخواهان زده‌اند.

موسوی عنوان داشت: بهتر است به جای نگرانی برای مسؤولان و آقازاده‌هایی که خودشان تمایلی به همراهی با قطار انقلاب را نداشتند، نگران مردم شریفی باشیم که زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی و فشارهای اقتصادی در حال له شدن هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های پیش روی، انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری دولتی به واقع اسلامی، مجلسی به واقع انقلابی و قوه قضائیه‌ای به واقع حق‌جو باشیم؛ مردم در تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و امیدواریم مسؤولان نیز علاوه بر حفظ ظاهر اسلامی و انقلابی در عمل هم اسلامی و انقلابی کار کنند و مزد ملت غیور ایران را بدهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ادامه داد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران با اقتداری بیشتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد و در مقابل همه ظالمان و مستکبران جهان قد علم خواهد کرد و مردم نیز با اتکا به توانمندی‌های داخلی و الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی به زودی مشکلات اقتصادی را حل خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری دوطرفه مردم و مسؤولان است، راه این انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) و شکل‌گیری حکومت واحد ایشان بر تمام دنیا، پایان‌پذیر نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.