• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش به مناسبت حماسه نهم دی ماه:

نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد!

  • کد خبر : 8187
  • 09 دی 1396 - 15:58
نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد!

بسم الله الرحمن الرحیم مردم ما در مقابله با فتنه خودشان به پاخواستند. نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد؛ این کار را خود مردم کردند. آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)   ظهور و بروز فتنه ها، از زمان حضرت علی (علیه السلام) تاکنون در فضایی غبار آلود […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ما در مقابله با فتنه خودشان به پاخواستند. نهم دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد؛ این کار را خود مردم کردند.
آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

 

ظهور و بروز فتنه ها، از زمان حضرت علی (علیه السلام) تاکنون در فضایی غبار آلود و با هدایت عوامل خارجی و مهره های داخلی آنان بوده است.
اگرچه جرقه های یک فتنه به دست عوامل داخلی کلید می خورد ولی هدف آن را دشمنان یک حکومت تعیین خواهند نمود؛ لذا بقای هر فتنه به سرعت روشنگری در زدودن غبارها و برداشتن نقاب از چهره ها و البته هوشیاری و بصیرت مردم بستگی دارد.

شاخصه ی حضور مردم در ابطال سحر فتنه در هیچ جای تاریخ به اندازه ی حماسه ی نهم دی ماه پررنگ نیست.
قائله ای که آغاز آن با اعتراضات و اردوکشی های خیابانی نسبت به نتایج انتخابات آغاز و با گذر زمان و برداشته شدن نقاب از چهره ها درکنار نرمش های نظام اسلامی با فتنه گران، ماهیت پلید خود را در نشانه گیری اصل نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.
به راستی جرم فتنه گران در تخریب اموال عمومی و آتش زدن پرچم عزاداری امام حسین (علیه السلام) تا ایجاد هزینه های بین المللی و چنگ زدن به صورت نظام جمهوری اسلامی نابخشودنی و فراموش ناشدنی است.
و حقیقتا هیچ نیرویی مانند نیروی بصیرت ملت، الطاف واسعه ی الهی در نزدیکی قلوب امت اسلامی و روشنگری های رهبری معظم انقلاب اسلامی نمی توانست آتش فتنه را به این سرعت بخواباند.

اما پس ازگذشت هشت سال ازاین حماسه آفرینی ها، شاهدیم که فاصله ی عده ای ازانقلاب اسلامی به قدری زیاد شده است که گام های خود را درهمان مسیرفتنه گران بر می دارند وبه خیال باطل خود به دنبال سلب اعتماد از ارکان نظام هستند و بجای پاسخگویی به اقدامات دوران مسؤلیت خود بدنبال ایجاد سؤال در اذهان عمومی می گردند.
این افراد باید بدانند با قراردادن مردم درمقابل یک دیگر و مظلوم نمایی نمی توانند ازچنگال عدالت بگریزند وقبل ازاین که بیش ازاین ازاعتبارسیاسی خود بکاهند باید از این اقدامات غیر قانونی خود دست بردارند.
از طرفی:
باید توجه داشت شکست هایی که امروز در جبهه مقاومت بر نظام سلطه وارد شده است و صداهای آشوب طلبی که در میان عده ای به گوش میرسید قطعا نظام سلطه را برای ایجاد فتنه های بعدی راغب تر خواهد ساخت.
مطالبات مردم در پی گرانی برخی اقلام اساسی و همچنین چپاول اموال مردم توسط بعضی از موسسات مالی کاملا به حق میباشد؛ اما باید هشیار بود که اجازه ی ورود برخی فتنه گران به این اعتراضات داده نشود و زمینه های بروز برخی آشوب ها از دشمنان گرفته شود. لذا از امت اسلامی انتظار میرود تا با قوه ی بصیرت خود، اجازه ی ورود منافقین و بازیچه شدن دست استکبار جهانی را به مطالبات خود ندهند.
در این برهه ی زمانی و سوءاستفاده های صورت گرفته توسط منافقین و رسانه های معاند باید آرامش راحفظ کرده و جانب تقوا را رعایت نمود.

از مسؤلین کشوری نیزانتظارمیرود، به جای فراراز پاسخگویی به مطالبات مردم وارائه ی آمارهایی که فاصله ی آن باجیب های مردم نجومی است. تن به خواسته های مردم دهند و بدانند دیگرنمی توان باقائله هایی مثل کنسرت ،مظلوم نمایی ،دکمه ی فیلتر،هزینه سازی برای نظام ومقصرگرفتن دولت قبل ازمطالبات واقعی مردم سرپیچی کرد.
شاید اگر امروز به اقتصاد مقامتی عمل شده بود، دیگر وضعیت اقتصادی چنین نبود. باید امروز با مردم هم نوا شد تا مشکلات اقتصادی را حل کرد ودراولین اقدام باید دست برخی مدیران زالوصفت دولتی راازسفره های مردم وبیت المال کوتاه کرد.
مردم دررفع فقر وتبعیض ها قطعا درکناردولت خواهند بود.

«وَ اتَّقُوا فِتْنَهً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّهً» [انفال/۲۵]
بپرهیزید از فتنه ‌ای که تنها دامن ستمکاران از شما را نمی ‌گیرد.

“انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش”

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.