• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
انتخاب مجدد تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال

نمونه بارز استهزا افکار عمومی با روی‌کارآمدن مدیران بی‌کفایت قبلی

  • کد خبر : 15952
  • 12 شهریور 1401 - 16:39
نمونه بارز استهزا افکار عمومی با روی‌کارآمدن مدیران بی‌کفایت قبلی
طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی، یکی از وظایف عدلیه، احیای حقوق عامه و گسترش عدل در کشور است. اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از حضرت‌عالی به عنوان رئیس عدلیه تقاضا داریم با ورود به این مسئله، باعث تحقق هرچه بیشتر عدالت در کشور باشید.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل اتحادیه انجمن‌های‌ اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای خواستار ورود به مسئله مدیریت جدید فدراسیون فوتبال شد، مشروح نامه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای
ریاست محترم قوه‌ی قضائیه

با سلام و احترام؛
در سال‌های اخیر موفقیت‌های کشور عزیزمان در عرصه‌های ورزشی در ورزش‌های مختلف همواره موجب تقویت همبستگی ملی بین اقشار مختلف با تمام اختلاف سلیقه‌ها شده است. اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که شخصی به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تکیه زد که بی‌کفایتی و سوء مدیریت در سابقه او بر کسی پوشیده نیست.

آقای مهدی تاج علاوه بر اتلاف حجم عظیمی از بیت المال در شرایط جنگ اقتصادی، با سوء مدیریت خود سبب بد نامی فوتبال ایران در سطح بین الملل شده و در داخل کشور نیز موجب سرخوردگی هواداران این ورزش محبوب شده است. ریاست شخصی با چنین سابقه‌ی نامطلوبی، علامت سوال بزرگی را در افکار عمومی ایجاد کرده است.

درآستانه رقابت‌های جام جهانی، این سوال مطرح است که چطور ممکن است کسی که طی فرایندی غیر قانونی، پرحاشیه و ابهام‌آمیز، مربی خارجی را جهت هدایت تیم ملی فوتبال ایران برگزیده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، نه تنها به پای میز محاکمه کشیده نمی‌شود بلکه دوباره طی فرایندی مبهم، در صدر مدیریت فوتبال کشور قرار می‌گیرد و هیچ واکنشی از سوی وزارت ورزش، مجموعه دولت، مجلس و دیگر قوای نظارتی را شاهد نیستیم. این اتفاق نمونه بارز بی توجهی و خیانت به افکار عمومی در امر تحقق عدالت و مبارزه با فساد و شایسته‌سالاری در جمهوری اسلامی است و دور از ذهن نیست این بی عدالتی در بزنگاه‌های مختلف دست‌مایه معاندین جهت سیاه‌نمایی چهره نظام در اذهان عمومی شود.

در این میان، طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی، یکی از وظایف عدلیه، احیای حقوق عامه و گسترش عدل در کشور است. اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از حضرت‌عالی به عنوان رئیس عدلیه تقاضا داریم با ورود به این مسئله، باعث تحقق هرچه بیشتر عدالت در کشور باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.