• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور؛

نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌گردد

  • کد خبر : 6754
  • 25 مرداد 1396 - 20:09
نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌گردد

گلرو مفرد امروز در نشست خبری هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: هجدهمین نشست سالیانه این اتحادیه از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور با حضور مهمانان لشکری و کشوری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، گلرومفرد با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این نشست با سخنرانی دکتر جهان بین از اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد ساعت هشت صبح روز ۲۸ مرداد آغاز می‌شود، افزود: در این نشست در بازه زمانی صبح تا ظهر کمیسیون‌های پنج گانه با محوریت مهارت‌های تشکیلاتی، سیاسی، فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی برگزار می‌شود.

گلرومفرد با اشاره به اینکه در این نشست از ظرفیت اساتید دانشگاه‌های تهران و کشور استفاده خواهد شد، افزود: در بخش دیگری از برنامه‌های هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نشست‌های سیاسی برگزار می‌شود که برای برگزاری این نشست‌ها عمدتا از شخصیت‌های لشکری و کشوری دعوت به عمل آمده است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: محوریت نشست‌های سیاسی و اجتماعی هجدهمین نشست این اتحادیه با موضوع نوگرایی در حکومت و پایبندی به حاکمیت برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: در نشست‌های سیاسی و اجتماعی از نقوی حسینی، حاجی دلیگانی، ذوالنور، قاضی زاده هاشمی و وکیلی به عنوان نمایندگان مجلس، نماینده، ولی فقیه در سپاه قدس، سعیدی کیا رئیس سازمان بنیاد مستضعفان، فتاح رئیس کمیته امداد خمینی، مصباحی مقدم عضو شورای نمایندگان نهاد رهبر، حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، احمد توکلی رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت، محسن دهباشی مستندساز و پرویز امینی جامعه شناس دعوت به عمل آمده است.

گلرو مفرد گفت: سعی شده است که از جناح‌ها و گروه‌های مختلف جهت حضور در این نشست دعوت به عمل بیاید، اما تاکنون مسئولان قوه قضائیه و دولت متاسفانه علی رغم دعوت همکاری لازم را نداشته اند؛ البته از جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دعوت به عمل آمده که برای حضور در این نشست قول مساعد داده اند، اما صددرصد قطعی نشده و منتظر خبر نهایی هستیم.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به تشریح دیگر برنامه‌های این نشست پرداخت و افزود: هم زمان با هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راستای توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب برای تشکیل یک جبهه ضد آمریکایی صهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام یک نشست بین المللی نیز با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان خارجی و فعالان جبهه مقاومت همچون ناصر ابوشریف، خالد قدومی، احمد طرفی، عبدالحمید حسینی، رجب سفرف و الکساندر آزادگان و همچنین افرادی از حزب الله لبنان، انصار الله یمن و مبارزینی از کشور بحرین، فعالان مقاومت کشور نیجریه و همچنین سفرای کشورهای محور مقاومت دعوت به عمل آمده است که حضور برخی از این سفرا قطعی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست بین المللی تشکیل یک جبهه ضد آمریکایی صهیونیستی در سطح جهان اسلام است تا بتوانیم قدمی در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب برداریم، اضافه کرد: هم زمان با هجدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل موضوع زن در غرب که از توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانیه خود با دانشجویان بوده مورد بررسی قرار می‌گیرد این نشست نیز با حضور مسلمانان خارج از کشور و یا فعالان ایرانی که در خارج از کشور مقیم بوده اند برگزار می‌شود.

گلرو مفرد به برگزاری یادواره سرداران شهید جبهه مقاومت به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده جهت برگزاری در نشست این اتحادیه اشاره کرد و گفت: در این یادواره که با سخنرانی سردار برقی از راویان دفاع مقدس سپاه پاسداران برگزار می‌شود از خانواده‌های شهید اسکندری، همدانی، اسداللهی و تعداد دیگری از شهدا تجلیل می‌شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه هم زمان با این نشست اولین جشنواره نشریات انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود، افزود: در قالب این برنامه به برگزیدگان بخش‌های خبر، گزارش، سرمقاله، کاریکاتور، صفحه آرایی و دیگر بخش‌ها جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین این جشنواره دارای سه بخش ویژه در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، نقد حکومت آری و نقد حاکمیت هرگز و بخش صنفی است.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب تزریق امید در دانشگاه هاست در این راستا هم زمان با هجدهمین نشست این اتحادیه از مرکز فناوری نانو، صنایع موشکی وزارت دفاع و رویان بازدید به عمل می‌آید تا فعالان این اتحادیه با پیشرفت‌های علمی کشورمان آشنا شوند و سپس هر کدام به عنوان یک سفیر پیشرفت‌های مورد نظر را در دانشگاه‌ها بیان کنند.

گلرو مفرد اضافه کرد: هم زمان با هجدهمین نشست سالیانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل انتخابات شورای مرکزی با شرکت اعضای شورای عمومی اتحادیه برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در این نشست ۵۰۰ نفر از اعضای این اتحادیه از ۵۱ دفتر فعال دانشگاه‌های کشور دعوت به عمل آمده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.