• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
احمدی در گفت‌وگو با فارس:

نتیجه کمیته «هیأت ویژه گزارش ملی» از الان مشخص است

  • کد خبر : 5247
  • 13 بهمن 1395 - 9:55
نتیجه کمیته «هیأت ویژه گزارش ملی» از الان مشخص است

علیرضا احمدی قائم مقام تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور رئیس جمهور در تشکیل کمیته «هیأت ویژه گزارش ملی» برای بررسی حادثه پلاسکو خاطر نشان کرد: این کمیته باید به واسطه مسئولیت مستقیم با خدمات شهری توسط شهرداری تهران تشکیل شود. وی افزود: این […]

علیرضا احمدی قائم مقام تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور رئیس جمهور در تشکیل کمیته «هیأت ویژه گزارش ملی» برای بررسی حادثه پلاسکو خاطر نشان کرد: این کمیته باید به واسطه مسئولیت مستقیم با خدمات شهری توسط شهرداری تهران تشکیل شود.

وی افزود: این اقدام نشان دهنده این است که دولت دغدغه جدی نسبت به حل مشکلات ندارد و برای استفاده بهتر از رخدادهای مختلف مثل حادثه پلاسکو دوست دارد یک ژست و تصویری مثبت و قهرمان از خود نشان دهد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: البته انتظار چنین اقداماتی از دولت طبیعی است چرا که دولتی که برای عملکرد چهارساله خود دستاوردی نداشته و ادامه حیات خود را در خطر می‌بیند باید به چنین مساله‌ای دست زند تا از آب گل آلود پلاسکو چیزی نصیب خود کند.

احمدی اظهار داشت: انتخاباتی بودن این اقدام بسیار روشن و عیان است. دولت خود را به قدری در خطر باخت از رقبای احتمالی در انتخابات آینده می‌بیند که بی مهابا دست به هر حرکتی می‌زند تا یا آن‌ها را به چالش بکشد یا برای خود آبرویی هر چند ظاهری و اندک جمع کند.

قائم مقام تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: هر آگاه منصفی بر غیر منطقی بودن رفتارهای دولت صحه می‌گذارد و بعد از سه سال ناکارآمدی تشت رسوایی دولت در ناکارآمدی در حل مشکلات مردم بر زمین افتاده است.

وی بیان داشت: از همین حالا نتیجه این کمیته دولت ساخته مشخص است. در واقع همه می‌دانیم که این کمیته چه کسی را مقصر و چه کسی را تبرئه خواهد کرد. اما نهادهای نظارتی باید وارد عمل شوند و به وظیفه خود که مشخص کردن دقیق علت و ابعاد حادثه است بپردازند. انتظار و مطالبه ما از مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه همین است و باید در این مسائلی که در آنها حساسیت وجود دارد استقلال و تعهد خود به مردم را نشان دهند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.