• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
گلرومفرد در گفت و گو با فارس:

نباید مطالبه رهبری مبنی بر استفاده دانشجویان از تریبون نمازجمعه فراموش شود/ لزوم سخنرانی مجدد دانشجویان در نماز جمعه

  • کد خبر : 7603
  • 11 آذر 1396 - 10:55
نباید مطالبه رهبری مبنی بر استفاده دانشجویان از تریبون نمازجمعه فراموش شود/ لزوم سخنرانی مجدد دانشجویان در نماز جمعه

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: انتظار تشکل‌های انقلابی این است که تریبون نمازجمعه دوباره در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا دانشجویان بتوانند مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کرده و با مردم درمیان بگذارند. محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره […]

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: انتظار تشکل‌های انقلابی این است که تریبون نمازجمعه دوباره در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا دانشجویان بتوانند مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کرده و با مردم درمیان بگذارند.

محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی استفاده دانشجویان از تریبون نماز جمعه برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویی، گفت: زمانی که این مطالبه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد شاهد چند سخنرانی توسط دانشجویان در تریبون‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف بودیم ولی متاسفانه بعد از گذشت بیش از یک سال از مطالبه معظم‌له؛ عملا این کار تعطیل شده و دیگر تریبون نماز جمعه به دانشجویان داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: انتظار تشکل‌های انقلابی این است که تریبون نماز جمعه دوباره در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا دانشجویان بتوانند مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کرده و با مردم درمیان بگذارند.

گلرو اظهار داشت: امیدواریم ستاد اقامه نماز جمعه کل کشور و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاری هم این امر را تسهیل کرده و این مطالبه خردمندانه رهبری را جامه عمل بپوشانند.

وی گفت: لازم است برنامه مشخصی وجود داشته باشد تا مشخص شود چه روزهایی از سال دانشجویان می‌توانند از تریبون نماز جمعه استفاده کنند، اینگونه دیگر با گذشت روزها این مطالبه مهم به فراموشی سپرده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.