• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی به رییس هیئت نظارت دانشگاه

  • کد خبر : 6490
  • 03 تیر 1396 - 22:39
نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی به رییس هیئت نظارت دانشگاه

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درنامه ای به رئیس هیئت نظارت این دانشگاه در پی حضور یواشکی یک محکوم امنیتی در دانشگاه هشدار داد. متن کامل نامه به شرح زیر می باشد: ریاست محترم هیات نظارت جناب آقای دکتر سلیمی سلام علیکم برای من این تقسیمات اصولگرا […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درنامه ای به رئیس هیئت نظارت این دانشگاه در پی حضور یواشکی یک محکوم امنیتی در دانشگاه هشدار داد.

متن کامل نامه به شرح زیر می باشد:

ریاست محترم هیات نظارت
جناب آقای دکتر سلیمی
سلام علیکم

برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست، بنده روی مساله فتنه حساسم. اینکه رسم شده از امام و نظام و انقلاب دم بزنند، اما با کسی هم که می گوید انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است همکاری کنند یا از او حمایت کنند. این پدیده، پدیده زشتی است. (امام خامنه ای)

در روزهایی که عناصر فتنه و حامیان مغرض آنها قصد دارند جای پای خود را در دانشگاه باز کنند، متاسفانه مسولان دانشگاه نیز با غفلت های پی در پی فضای دانشگاه را به سمت سیاست زدگی سوق می دهند.

در این بین برخی تشکل های یکبار مصرف با پایین آوردن شانیت جنبش دانشجویی، خود را به پیاده نظام جریان های رادیکال خارج دانشگاه تبدیل کرده اند و به دنبال حاشیه سازی برای نهاد مقدس دانشگاه هستند.

متاسفانه روز چهارشنبه شاهد حضور برخی محکومان امنیتی فتنه ۸۸ و از اعضای حزب منحله مشارکت، در مراسم افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه بودیم. دیکتاتور مسلکانی که همیشه به جنبش دانشجویی به عنوان پیاده نظام خود نگریسته اند و هزینه های بسیاری را به نظام و انقلاب تحمیل کرده اند.

سوال ما از شما این است که این افراد با چه مجوزی در این برنامه حضور یافته و سخنرانی کرده اند؟ آیا هیئت نظارت مجوزی برای حضور این افراد معلوم الحال در دانشگاه صادر کرده است؟ چرا معاونت فرهنگی و حراست دانشگاه در نظارت بر این تشکل های حاشیه ساز که خود را فراتر از قانون می دانند کوتاهی می کنند؟

در پایان تاکید می کنیم که انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی ضمن ابراز محکومیت و انزجار از این اقدام، هر گونه حمایت از محکومان فتنه و گروه های غیرقانونی و زمینه سازی در جهت حضور این افراد را طبق ماده ۱۸ بند ۵ آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه جلسه ۴۴۸ مورخ ۹/۶/۱۳۷۸ از مصادیق بارز اقدام مجرمانه و قابل پیگرد قانونی از سوی مراجع ذیصلاح می داند و حق خود را در پیگیری این اتفاق برای برخورد قانونی با بانیان این مراسم محفوظ می دارد تا دیگر شاهد این اعمال خودسرانه در دانشگاه نباشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.