• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به علی‌مطهری پیرامون سرقت علمی حسن روحانی

  • کد خبر : 6305
  • 01 خرداد 1396 - 20:27
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد به علی‌مطهری پیرامون سرقت علمی حسن روحانی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خطاب به علی مطهری اعلام کرد: عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقت علمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال دور خواهد کرد یا حق را بر مناسبات […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خطاب به علی مطهری اعلام کرد: عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقت علمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال دور خواهد کرد یا حق را بر مناسبات سیاسی ترجیح داده و به این موضوع اعتراض و رسیدگی خواهید کرد؟

در ابتدای این بیانیه آمده است: همانطور که مستحضرید در این ایام، اسناد و مدارکی مبنی بر اینکه قسمت‌هایی از رساله دکتری جناب آقای حسن روحانی ترجمه کامل از برخی متون مربوط به پدر بزرگوار حضرتعالی، شهید مطهری است منتشر شده است.

در ادامه آمده است: نیک به یاد داریم که عملکرد شما در مورد پرونده تحصیلی جناب آقای کردان در دولت نهم چه بود و انجمن اسلامی  دانشجویان دانشگاه شاهد نیز بعنوان تشکلی که در آن برهه بعنوان یکی از منتقدان پرونده تحصیلی وزیر کشور دولت نهم بود بصورت تمام قد از این عملکرد صحیح حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی که برای پیگیری و به نتیجه رساندن این قضیه انجام شد، دفاع کرد و همواره این عملکرد صحیح را برگ افتخاری برای خود و همینطور حضرتعالی دانسته است.

در پایان آمده است: حال، با توجه به اینکه عملکرد حضرتعالی در آن دوره را منصفانه و قانونمدارانه دیده ایم برای ما جای سوال دارد که حال، عملکرد حضرتعالی بعنوان فرزند شهید مطهری بزرگوار در قبال سرقت علمی انجام شده از آثار پدرتان توسط آقای روحانی چه خواهد بود! آیا وابستگی‌های سیاسی شما را از اعتدال دور خواهد کرد یا حق را بر مناسبات سیاسی ترجیح داده و به این موضوع اعتراض و رسیدگی خواهید کرد؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.