• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به مدیرکل ورزش و جوانان فارس

  • کد خبر : 4984
  • 18 دی 1395 - 16:53
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به مدیرکل ورزش و جوانان فارس

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در خصوص انتخاب این شهر به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام به مدیرکل ورزش و جوانان فارس نامه‌ای صادر کرد.   متن کامل این نامه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   جناب آقای کامیاب   مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان فارس   سلام علیکم   […]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در خصوص انتخاب این شهر به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام به مدیرکل ورزش و جوانان فارس نامه‌ای صادر کرد.

 

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای کامیاب

 

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان فارس

 

سلام علیکم

 

انتخاب شهر شیراز را به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام، گرامی می داریم و از تلاش مجموعه شما و همه دست اندرکاران این انتخاب مهم، تقدیر و قدردانی می‌نماییم. حال که این فرصت مناسب دست داده است همه مسئولان ملی و استانی باید با همه توان به میدان آیند و با مشارکت حداکثری خود، نقش مهمی را هم طراز عظمت نام ایران اسلامی و شهر جنت طراز شیراز در عرصه بین المللی جهان اسلام ایفا نمایند.

 

از طرفی با توجه به موقعیت خاص بین المللی و همچنین تغییرات سریع هندسه جهانی و نقش تعیین کننده مکتب اسلام به عنوان مهم ترین راهبرد برای سعادت بشر، لزوم اهتمام به چنین فرصت های بین المللی کاملا لازم و ضروری است.

 

رهبری معظم انقلاب نیز در دیدار دانشجویی اخیر خود یکی از مأموریت های جریان دانشجویی را تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در بین دانشجویان جهان اسلام دانستند که این فرصت پایتخت جوانان جهان اسلام می تواند به خوبی در جهت عملی کردن این مطالبه، با استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویی گام بردارد.

 

در آخر آمادگی تشکل متبوع خود به عنوان بخشی از جریان دانشجویی استان، جهت ارائه برنامه و عملیاتی کردن آن، خدمتتان اعلام می دارم.

 

امید که از این فرصت مغتنم، نهایت بهره مندی جهت اتحاد هرچه بیشتر در دنیای اسلام و ارائه چهره متعالی این دین عالم گیر در عرصه بین المللی استفاده شود و شهر عزیزمان شیراز از این موقعیت چون گذشته سربلند بیرون آید.

 

ایام عزت مستدام

 

محمد طاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.