• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19
اسماعیلی،دبیر کمیته فرهنگی اتحادیه مستقل:

مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سال ۹۹

  • کد خبر : 13241
  • 13 اردیبهشت 1400 - 4:14
مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سال ۹۹
یکی از فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگی بحث مطالبه‌گری بود که در این باره ما مطالبه گری را با رویکرد توانمندسازی دانشجویان در حوزه‌های مختلف فرهنگی پیگیری کردیم. در این راستا یک اولویت سنجی از بیانات مقام معظم رهبری صورت گرفت و چند موضوع برای فعالیت‌ها در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل به نقل از خبرگزاری فارس،محمدهادی اسماعیلی دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرگزاری فارس درباره مهمترین فعالیت‌های فرهنگی این اتحادیه در سال ۹۹ گفت.

اسماعیلی گفت:یکی از فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگی بحث مطالبه‌گری بود که در این باره ما مطالبه گری را با رویکرد توانمندسازی دانشجویان در حوزه‌های مختلف فرهنگی پیگیری کردیم. در این راستا یک اولویت سنجی از بیانات مقام معظم رهبری صورت گرفت و چند موضوع برای فعالیت‌ها در نظر گرفته شد.

وی افزود: در بخش اول، یک هسته مطالبه گری در حوزه آموزش و پرورش شکل گرفت و جلساتی با کارشناسان این حوزه داشتیم و ان‌شاءالله در آینده این برنامه را به صورت مجازی پیگیری خواهیم کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: برنامه بعدی ما برگزاری دوره میعاد بود. در کنار این دوره،‌ همایش‌هایی را هم برگزار کردیم که یکی از همایش‌ها در ایام اربعین حسینی همایش « نشکوا الی الحسین» بود. این همایش برای این بود که یاد راهپیمایی اربعینی که سال گذشته به دلیل کرونا برگزار نشد را زنده نگه داریم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: همچنین در سالگرد سردار سلیمانی چند مسابقه بین دفاتر اتحادیه برگزار شد. کمپینی هم تحت عنوان کمپین « قاسمیون» راه اندازی شد که با مشارکت و حضور گسترده دانشجویان همراه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.