• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
هادی زارع :

معترضان بنی اسرائیلی!

  • کد خبر : 8251
  • 12 دی 1396 - 10:28
معترضان بنی اسرائیلی!

بسم الله الرحمن الرحیم ‌با سلام‌خدمت شما دانشجویان‌ عزیز‌و میهن دوست همانطور که اطلاع دارید از چند روزپیش تجمعاتی جهت اعتراض به وضعیت اقتصادی در بعضی از شهر های ایران  برگزار شد. این تجمعات که ابتدا با شعار های معیشتی همراه بود بسیاد زود به انحراف کشیده شد و شعار هایی تند در نفی اسلام […]

بسم الله الرحمن الرحیم

‌با سلام‌خدمت شما دانشجویان‌ عزیز‌و میهن دوست

همانطور که اطلاع دارید از چند روزپیش تجمعاتی جهت اعتراض به وضعیت اقتصادی در بعضی از شهر های ایران  برگزار شد. این تجمعات که ابتدا با شعار های معیشتی همراه بود بسیاد زود به انحراف کشیده شد و شعار هایی تند در نفی اسلام و نظام اسلامی و دولت منتخب داده شد که در ادامه عده ای فرصت طلب ضد انقلاب بر این موج سوار شدند و کشور را دچار اغتشاش و آشوب کردند و حتی در بعضی شهر ها دست به جنایات هولناکی علیه مردم زدند.

این عده قلیل که زود چهره خود را نشان دادند در حالی شعار های جانم فدای ایران سر می دادند که همزمان پرچم  مقدس ایران را به آتش کشیدند و سران استکبار جهانی که ملت ایران را تروریست می خواندند از آن ها حمایت کردند. و یا همزمان با سر دادن شعار هایی در ضدیت با قوم عرب و اسلام شاهد بودیم که سران مرتجع عرب همچون آل سعود چه با ذوق و شوق، تمام قد به حمایت از آن ها برخواستند.

اما ملت غیور ایران که در فتنه هایی همچون منافقین ، فتنه سال ۷۸ و فتنه سال ۸۸  سربلند بیرون آمدند این مدل اغتشاش ها خللی در اراده وتصمیم آن ها ایجاد نخواد کرد و مثل گذشته حتی بیشتر در دفاع از نظام اسلامی در صحنه حاضر خواهند بود.

در پایان باید ذکر کنم که وضعیت اقتصادی کشور گرچه مطلوب و ایده آل نیست اما با تلاش های دولت خدوم در ۴ سال گذشته بهتر شده و روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد و ما دانشجویان باید همچون گذشته امید خود را حفظ نموده و این امید را به جامعه تزریق نموده و با کسانی که به تلقین ناامیدی می پردازند برخورد نماییم. والسلام علیکم

هادی زارع دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.