• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

مطالبه«پیشرفت درون زا» خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا

  • کد خبر : 2455
  • 21 بهمن 1394 - 12:25
مطالبه«پیشرفت درون زا» خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا

متن این بیانیه به شرح ذیل است: ۳۷ سال از ۲۲ بهمن ۵۷، روز تحقق شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» به دست مردمان انقلابی ایران می گذرد. ناگفته روشن است که اگر یک هدف از تمام این شعارهای انقلاب منبعث شود؛ چیزی نیست جز تکیه بر خود داشتن و دست بر زانوی خود گذاشتن […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
۳۷ سال از ۲۲ بهمن ۵۷، روز تحقق شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» به دست مردمان انقلابی ایران می گذرد. ناگفته روشن است که اگر یک هدف از تمام این شعارهای انقلاب منبعث شود؛ چیزی نیست جز تکیه بر خود داشتن و دست بر زانوی خود گذاشتن برای حرکت به سمت آینده ای روشن و ایرانی مقتدر، مستقل و پیشرفته!
انقلاب ۵۷ رخ داد تا جهانیان بدانند ملت ایران جز به تکیه بر خود هیچ نمی خواهد و حاضر نیست تن به ذلت اربابی دیگران بر خود داشته باشد! ملت ایران نمی خواهد و نمی گذارد کسی برایش کدخدایی کند و در فراگفتمان انقلاب اسلامی «کدخدایی نداریم!»، اینجا تنها یک مرکز وجود دارد و آن «خدامحوری» است.
اگر قرار باشد یک مصداق را به معنای اتم و اکمل در برابر خود ببیند، آن استکباری است که تمام تلاشش سلطه فکری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر کشورها است و برای همین منظور هیچ گاه شعار «مرگ بر آمریکا» از صدر شعارهای ملت ایران پاک نخواهد شد!شعاری که امروز دیگر به اختصاص به ملت ایران ندارد و همه آزادگان جهان آن را سر می دهند.
و کیست که نداند به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران و صدور آرمان ها و اهداف آن و روشنگری های جهانی اش در خصوص جنایتهای استکبار جهانی، امروز آمریکا منفور ترین کشور جهان است.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن حضور همه جانبه در راهپیمایی بیست و دو بهمن ۵۷ از همه ملت ایران دعوت می کند تا برای حفظ عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز، در این جشن باشکوه حضور بهم رسانند و با مطالبه «پیشرفت درونزا» که منجر به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت می شود خط بطلانی بر مسیرهای نابخردانه توسعه برونزا بکشد.
 
والسلام علیکم
روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.