• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

مسئولیت داشتن افراد مفسد در حکومت دینی ملت را دلگیر می‌کند

  • کد خبر : 3264
  • 05 مرداد 1395 - 18:20
مسئولیت داشتن افراد مفسد در حکومت دینی ملت را دلگیر می‌کند

 ابوالفضل مظاهری، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی گفت: ظاهرا جای شاکی و متشاکی عوض شده؛ فائزه هاشمی از تفکر تکنوکرات درآمده و حالا خودش هم در فسادی که در این جریان تکنوکرات کارگزاران در حال بروز است، دخیل […]

 ابوالفضل مظاهری، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی گفت: ظاهرا جای شاکی و متشاکی عوض شده؛ فائزه هاشمی از تفکر تکنوکرات درآمده و حالا خودش هم در فسادی که در این جریان تکنوکرات کارگزاران در حال بروز است، دخیل خواهد بود؛ برای مثال می توانیم به مسائلی از جمله فیش های نجومی اشاره کنیم که امروزه باعث ریزش سرمایه ارزشمند جمهوری اسلامی  شده؛ این افراد ادعا می کنند که به حکومت دینی اعتقاد ندارند ولی متاسفانه خطاهای آنها پای دین نوشته شده است.

وی تصریح کرد: حقیقت ماجرا این است که باید به فائزه هاشمی بگوییم مردم نه به حکومت دینی و نه به خود دین، بدبین نیستند؛ بلکه ناراحتند از اینکه چرا افرادی همچون فائزه، مهدی هاشمی و امثالهم همچنان که فسادهای مختلفی را مرتکب می شوند و بناهای کجی را همچون فیش های نجومی و بدحجابی می گذارند، باید مسئولیت حکومت دینی را هم برعهده داشته باشند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بیان داشت: اگر این افراد حکومت دینی را به حال خود رها کنند و دست اندازی به بیت المال و فرهنگ ایرانی اسلامی نداشته باشند، مردم از حکومت دینی رضایت داشته و نسبت به دین گرایش پیدا می کنند.

وی افزود: جریانی که امروز معترض هستند و می گویند مردم نسبت به حکومت دینی ناراحت هستند، جریانی است که خودش و رفتارهایش باعث این ناراحتی شده؛ مردم این ناراحتی را از حکومت دینی دریافت نکرده اند، بلکه مسئولیت داشتن افراد مفسد در حکومت دینی ملت را دلگیر خواهد کرد.

مظاهری در پایان خاطرنشان کرد: مسئله اینجاست که چرا امثال فائزه هاشمی بایستی در حوزه فرهنگی کشور حضور داشته باشند؟ چرا امثال مهدی هاشمی باید پای قراردادهای اقتصادی جمهوری اسلامی را امضا کنند؛ که نتیجه آن فسادهای بزرگی می شود که در گوشه گوشه آن را می شنویم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.