• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مرادی در گفت‌وگو با فارس:

مردم نورچشمی‌های خوش اشتهای دولت را خائن می‌دانند/ پیگیری جنبش دانشجویی در مورد فیش‌های نجومی

  • کد خبر : 4476
  • 13 آذر 1395 - 9:43
مردم نورچشمی‌های خوش اشتهای دولت را خائن می‌دانند/ پیگیری جنبش دانشجویی در مورد فیش‌های نجومی

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم برخورد با صاحبان حقوق‌های نجومی که رهبری از آن به عنوان کارهای ناتمام یاد کردند، تصریح کرد: اگر تا پیش از این سکوت و بستر سازی برای دریافت میلیاردها تومان حقوق نامشروع را خطای دولت می […]

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم برخورد با صاحبان حقوق‌های نجومی که رهبری از آن به عنوان کارهای ناتمام یاد کردند، تصریح کرد: اگر تا پیش از این سکوت و بستر سازی برای دریافت میلیاردها تومان حقوق نامشروع را خطای دولت می دانستیم امروز دهن کجی به امر رهبر انقلاب اسلامی و مطالبه مردم را هم می توان به خطاهای دولت افزود.

وی ادامه داد: چگونه است که ریاست جمهور دولت خود را مطیع رهبر انقلاب معرفی کرده اما در عمل حمایت از دوستان نجومی بگیرش را به پذیرفتن امر رهبری ترجیح می‌دهد.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: دولت بداند از نظر هر مخاطب منصفی دست درازی به داشته‌های مردم خیانتی آشکار است و به یاد نمی‌آوریم که در طول تاریخ کسی موفق شده باشد با سکوت خبری خیانت را از ذهن مردم پاک کند.

مرادی تاکید کرد: مقامات دولتی در این مدت سعی کردند با ارائه استدلال های واهی دامن نجومی بگیران را از خیانتی که مرتکب شده‌اند پاک کنند. اما تاکید دوباره رهبر انقلاب اسلامی نشان داد که معظم له و طبیعتا مردم کوچه و بازار همچنان نورچشمی‌های خوش اشتهای دولت را خائن می‌دانند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: بدون شک با بیان دوباره این موضوع از زبان رهبر انقلاب اسلامی جنبش دانشجویی پیگیری این موضوع را از دستور کار خود خارج نخواهد ساخت.

مرادی اظهار داشت: هنوز از یاد نبرده ایم که ریاست جمهور در همان اوایل شکل گیری این مساله، با ژستی مردم فریبانه از لزوم و عزم مبارزه جدی دولت با نجومی بگیران سخن گفت اما در ادامه گویا پرداختن به موضوعات مهم‌تری چون پیگیری سخنرانی‌های لغو شده باعث شد روحانی مبارزه با فساد را از یاد ببرند.

وی در خاتمه بیان داشت: معتقدیم ادامه بی تفاوتی نسبت به این موضوع مایه شرمساری است. امیدواریم دولت دست از ایستادگی در مقابل خواست و مطالبه مردمی و نیز فرافکنی در این موضوع برداشته و با معرفی نجومی بگیران به قوه قضائیه کمی از آلام مردم بکاهد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.