• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15
قادر در گفت‌‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

مردم در روزهای گرانی دلار عملی نشدن وعده‌های روحانی را به یاد می‌آورند

  • کد خبر : 4514
  • 15 آذر 1395 - 1:25
مردم در روزهای گرانی دلار عملی نشدن وعده‌های روحانی را به یاد می‌آورند

حسین قادر، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید سریعا به نقض برجام واکنش دهند، گفت: امروز شاهد آن هستیم که آمریکا چهره واقعی خود را نشان می دهد. تصورات دولتمردان بر این بود که در دولت بعدی آمریکا شاهد مشکلاتی در […]

حسین قادر، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید سریعا به نقض برجام واکنش دهند، گفت: امروز شاهد آن هستیم که آمریکا چهره واقعی خود را نشان می دهد. تصورات دولتمردان بر این بود که در دولت بعدی آمریکا شاهد مشکلاتی در روند اجرای برجام هستیم، ولی با وضعیت کنونی آمریکا و با روی کار آمدن ترامپ، شاید برجامی در کار نباشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد افزود: رهبر معظم انقلاب از همان اول این روز ها را می دیدند، ولی متاسفانه دولت با بی توجهی به بیانات ایشان چشم به دستان آمریکایی ها داشت. امروز مردم در روزهای گرانی دلار، رکود اقتصادی و ناکارآمدی دولت در مدیریت اوضاع، بیشتر از هر وقت دیگری عملی نشدن وعده های روحانی را در زمان انتخابات به یاد می آورند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات توجه به سرمایه های داخلیست، تاکید کرد: سیاست خارجی دولت روحانی بطور کامل با شکست مواجه شده است و این در حالی است که تمام افتخار دولت تا چند ماه پیش از این، سیاست خارجی اش بود؛ امروز دولت باید از  ملت ایران عذر خواهی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اینکه اعتماد دولت به طرف غربی و عجله در تصویب برجام خسارات عظیمی برای کشور به بار آورده است؛ اما یک تجربه بزرگی در مورد عدم اعتماد به آمریکا، کدخدا پنداری آنها بود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.