• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان به مناسبت حماسه ۹ دی:

مردم جلوتر از مسئولین!

  • کد خبر : 8175
  • 09 دی 1396 - 15:06
مردم جلوتر از مسئولین!

  بسم الله الرحمن الرحیم هر کجا انقلاب و نظام اسلامی برگ برنده ای برای رو کردن داشت، پای ملت در میان بود،چه ۵۷ باشد، چه تسخیر لانه جاسوسی، چه استقامت و دلاوری ۸ ساله، چه بصیرت در پای صندوق رای و رای دادن به تمامیت نظام چه ایستادگی در مقابل فشارها و تحریم های […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هر کجا انقلاب و نظام اسلامی برگ برنده ای برای رو کردن داشت، پای ملت در میان بود،چه ۵۷ باشد، چه تسخیر لانه جاسوسی، چه استقامت و دلاوری ۸ ساله، چه بصیرت در پای صندوق رای و رای دادن به تمامیت نظام چه ایستادگی در مقابل فشارها و تحریم های بی مهابا، چه سرکوب فتنه ۸۸ و هر جایی که کسی بخواهد دهن کجی به جمهوریت و اسلامیت این نظام مقدس کند با مشت آهنین و همبستگی ملت ایران رو به رو می شود.
ملت ما همیشه یک گام جلوتر از خواص قدم برداشته و همیشه بیدار و هوشیار عمل کرده اند.
جریانات ۸۸ از همان ابتدا به ساکن فتنه انگیزانه گام برداشته و با برنامه‌ریزی خاص و سازماندهی شده جلو می رفتند.
فتنه گران خائن هرگز مدرکی دال بر ادعای واهی شان ارائه نکردند و هرگز راه خودشان را آتش افروزان خیابانی، تخریب کنندگان اموال عمومی و ضدانقلاب و دشمنان تابلودار نظام جدا نکردند.
عدم تمکین به قانون شروع تمام فتنه انگیزی و خرابکاری هایی بود که با فرماندهی دشمن کام شیرین حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را تلخ کردند.
نجابت مردم و رهبری در جلوگیری از برخورد قهریه با فتنه گران باعث نشد تا دست از ۸ ماه ظلم و ستم در حق مردم بردارند، تا اینکه ۹ دی امت حزب‌الله طاقت از کف برید و بساط اهانت کنندگان به عاشورا و تاسوعای حسینی و ولایت فقیه را که به بهانه پوچ تقلب در انتخابات نقشه ی شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را پیاده میکردند، را بگونه ای برچیدند که انگار وجود خارجی نداشتند.
تا به همه ثابت شود که مردم پای انقلاب مقدسشان ایستاده اند،خون دل خورده اند، شهید داده و می دهند و پاسداری و پایبندیشان درونی و از صمیم وجود است.
یوم الله ۹ دی خون تازه ای در رگ های انقلاب جوانمان است که برآمده بطن جامعه و فرهنگ ایرانی _ اسلامی است که گرگان وحشی بدانند این مملکت گرجستان و امثالهم نیست و برای هر لحظه آرامش و پیشرفت این مملکت جوان برومندی از این مرز و بوم به شهادت رسیده است.
۹ دی یعنی ما تا آخرین رمق و تا پای جان، پای رهبرمان، راه مان و انقلابمان هستیم.
بحمدالله که ملت هرگز کم نگذاشته اند ولی خیل عظیم مسئولین چرا! مردم همیشه ادای دین کرده اند و این انتظار مقابل از مسئولین در حل مشکلات و مسائل معیشتی آن ها حداقل وظیفه ایست که دستگاه های اجرایی و دولتی باید بدان اهتمام بورزند!
مردم گلایه دارند و بحق گلایه دارند، ما خواستار رسیدگی سریع و بنیادین به خواسته های به حق مردم هستیم و در این راستا از دولت دوازدهم رأساً خواهان جوابگویی و حل معضلات اقتصادی _ معیشتی مردم هستیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.