• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

مردم ایران اسلامی در طوفان رسانه‌ای جریان غرب‌گرا کشمیر را فراموش نکنند

  • کد خبر : 3224
  • 29 تیر 1395 - 18:37
مردم ایران اسلامی در طوفان رسانه‌ای جریان غرب‌گرا کشمیر را فراموش نکنند

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره) در خصوص کشتار مسلمانان در کشمیر بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:   بسم اللّٰه العزیز الجبّار نبیّ مکرّم اسلام می‌فرمایند:«مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»(کافى، ج‏۲، ص‏۱۶۴): اگر کسی صدای مظلومی را بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست…» در میان هیاهوی […]

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره) در خصوص کشتار مسلمانان در کشمیر بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

 

بسم اللّٰه العزیز الجبّار
نبیّ مکرّم اسلام می‌فرمایند:«مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»(کافى، ج‏۲، ص‏۱۶۴): اگر کسی صدای مظلومی را بشنود و به فریادش نرسد، مسلمان نیست…»

در میان هیاهوی خبریِ کودتای ترکیه، مردمان مسلمان منطقه‌ی کشمیر توسّط نیروهای ارتش هند مورد هجوم وحشیانه قرار گرفتند. مسلمانانی که به دستگیری یکی از رهبران جوان مردم کشمیر اعتراض داشتند امّا توسّط مزدوران سفّاک ارتش هند مورد تعرّض قرار گرفتند. در این میان، طبق معمول، دستگاه سیاست خارجی فعّال(!) دولت یازدهم، سازمان ملل و دیگر نهادهای “به اصطلاح” حامی حقوق بشر، موضع قاطعی در این باره نگرفتند. البتّه از آن‌ها توقّع زیادی نداریم، چرا که می‌دانیم آقایان حرفی نمی‌زنند و کاری نمی‌کنند که مبادا مستکبران جهان با آن‌ها قدم نزنند و لبخند آن‌ها، کمتر نصیب‌شان شود… امّا این‌بار، امّت حزب اللّٰه هم از غافله‌ی حق عقب ماند و درگیر جنجال رسانه‌ای و عروسک‌گردانی‌های استکبار در منطقه شد.

لذا بدینوسیله از مردم عزیز ایران اسلامی درخواست می‌کنیم تا صدای مردم کشمیر را به دنیا برسانند و در طوفان رسانه‌ای جریان غرب‌گرا غرق نشوند. چرا که رسانه‌های کشمیر هم تحریم شده‌اند و کشتار بی‌رحمانه ی حدود ۵۰ نفر و نابیناکردن حدود ۱۰۰ نفر به وسیله‌ی چاقو در سانسور کامل خبری اتّفاق افتاده است! در قبال مردمی که با شعار «الله اکبرخامنه‌ای رهبر» در مقابل ظلم و ستم ایستاده‌اند و شهید می‌شوند، بر ما و بر حکومت اسلامی واجب است که طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام، حتّیٰ به داد مظلومان غیر مسلمان عالم هم برسیم، چه رسد به مسلمانان مظلوم منطقه‌ کشمیر، که عاشقانه از ولی امر مسلمین اطاعت می‌کنند. اگر ما سکوت کنیم، فردای قیامت، پل صراط و امروز و در این دنیا، از بین رفتن اعتماد، اعتقاد و علقه‌ مسلمین زخم‌خورده‌ی کشمیر به ایران و جمهوری اسلامی را چه خواهیم کرد؟

لذا انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره)، اقدامات حیوان صفتانه‌ی مزدوران از خدا بی‌خبر ارتش هند را به شدّت محکوم می‌کند و بر دستگاه سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی فرض می‌داند که هر چه سریع‌تر سفیر هند در تهران را فراخوانده و مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به کشتار ملّت مسلمان کشمیر به دولت هند اعلام کند تا جوانه‌های امید انقلابی را در دل ما و مردم مظلوم کشمیر زنده نگاه دارد.

و السّلام علیکم و رحمه اللّٰه و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی(ره)

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.