• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

مدیران صدا و سیما ارتباط خود را با بدنه دانشجویی افزایش دهند

  • کد خبر : 3006
  • 16 خرداد 1395 - 19:37
مدیران صدا و سیما ارتباط خود را با بدنه دانشجویی افزایش دهند

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد چالش های پیش روی رئیس جدید سازمان صدا و سیما تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مشکلات درونی و اداری است. این فعال دانشجویی در ادامه بیان […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد چالش های پیش روی رئیس جدید سازمان صدا و سیما تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مشکلات درونی و اداری است.

این فعال دانشجویی در ادامه بیان داشت: نحوه مدیریت منابع و مدیریت شبکه ها و چابک سازی سازمان مواردی است که باید علی عسکری به عنوان مدیر جدید این سازمان به آن توجه داشته باشند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور یکی از وظایف بسیار مهم صدا و سیما را جهت دهی به افکار عمومی دانست و اظهار داشت: نباید رویکردهای سیاسی سازمان جهت گیری داشته باشد و شائبه نزدیکی به جریان و جناح خاصی را در بین مردم ایجاد کند.

نجابت ضمن اشاره به اینکه باید مدیران سازمان ایده های خلاقانه مواضع نظام را مطرح کنند، تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از انتخاب ها حواشی برای مدیران به وجود آمده است، مثل شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه رئیس قبلی سازمان که درگیری زیادی برای سرافراز به وجود آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول مدیریت ضرغامی تنها یک بار در سال ۹۱ نمایندگان کلیه اتحادیه های دانشجویی توانستند با وی دیدار کنند، مدیران صدا و سیما باید ارتباط خود را با بدنه دانشجویی افزایش دهند و پذیرای نظر دانشجویان و منتقدان خود باشند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.