• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
موسوی در گفت‌وگو با فارس:

مدرس در مجلسی که آماده افزایش ۷۰ درصدی حقوقش است، پیدا نمی‌شود

  • کد خبر : 8018
  • 29 آذر 1396 - 10:22
مدرس در مجلسی که آماده افزایش ۷۰ درصدی حقوقش است، پیدا نمی‌شود

موسوی دبیر دانشکده سلامت انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به احتمال افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس گفت: در مجلسی که نمایندگان ملت آماده تصویب افزایش ۷۰ درصدی حقوقشان می‌شوند نباید دنبال مدرس بگردیم. وی افزود: اگر مجلس شورای اسلامی همان مجلسی بود که […]

موسوی دبیر دانشکده سلامت انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به احتمال افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس گفت: در مجلسی که نمایندگان ملت آماده تصویب افزایش ۷۰ درصدی حقوقشان می‌شوند نباید دنبال مدرس بگردیم.

وی افزود: اگر مجلس شورای اسلامی همان مجلسی بود که الگویشان مرحوم مدرس بود ۱۰ میلیون نوش جانشان، قشر دانشجو از این مسئله آزار می‌بیند که، از یک طرف اشتباهات مکرر نمایندگان در تصمیمات کشوری و حیاتی برای ملت و عدم حفظ مقام نماینده یک ملت بودن که نمونه بارزش ماجرای معروف سلفی حقارت آقایان را می‌بینند و از طرف دیگر برای خودشان افزایش حقوق هم در نظر می‌گیرند.

موسوی تصریح کرد: ما از مجلسی که امام راحل (ره) فرمودند در راس امور است، می‌خواهیم به جای تکریم خودشان به فکر معیشت موکلشان که همین ملت هستند، باشند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: حق و مزد ملتی که در هر انتخابات به اذعان همه حماسه خلق می‌کنند و در برابر تمام فتنه‌ها مثل کوه برای نظام ایستادگی می‌کنند این نیست که ببینند کسانی‌که با دست خودشان رای دادند امروز به فکر جیب خودشان هستند.

وی گفت: مسلما ادامه این روند نه تنها موجب می‌شود که اعتماد ملت از مجلس شورای اسلامی سلب شود بلکه اعتماد ملت از نظام را هم سلب می‌کند.

موسوی اظهار داشت: در مجلس شورای شورای اسلامی چه می‌گذرد که نمایندگان دیگر قابل اعتماد نیستند؟ چرا به‌جای پیگیری مطالبات ملت از دولت به فکر جیب خودشان هستند؟

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.