• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

مانور تجمل‌گرایی و عدم نقدپذیری مسئولین!

  • کد خبر : 9111
  • 12 اسفند 1396 - 10:54
مانور تجمل‌گرایی و عدم نقدپذیری مسئولین!

گلدوست فعال دانشجویی گفت: اکنون شاهد مانور تجملاتی و زندگی اشرافی فردی بر جایگاه امام جمعه ایلام هستیم که نه تنها نقدهای وارد شده به زندگی اشرافی اش را پذیرا نیست بلکه با تکبر تمام زبان به توهین و تهدید منتقدین باز کرده اند. گلدوست دبیر انجمن اسلامی دانشجویان(۱۳۴۸) دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی […]

گلدوست فعال دانشجویی گفت: اکنون شاهد مانور تجملاتی و زندگی اشرافی فردی بر جایگاه امام جمعه ایلام هستیم که نه تنها نقدهای وارد شده به زندگی اشرافی اش را پذیرا نیست بلکه با تکبر تمام زبان به توهین و تهدید منتقدین باز کرده اند.

گلدوست دبیر انجمن اسلامی دانشجویان(۱۳۴۸) دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) پیرامون مسائل اخیر پیرو مانور تجمل گرایی و عدم پذیرش نقد توسط برخی مسئولین اظهار داشت: در گیرودار مشکلات فرهنگی و اجتماعی و … که مردم فهیم ایران اسلامی با آن درگیرند ، مسائلی در رابطه با تجمل گرایی بعضی مسئولین که در جایگاه تبلیغ دین مبین اسلام قرار دارند دل جوانان انقلابی را به درد آورده است .

حال اگر در این میان به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مراجعه کنیم، میبینیم که فرمودند: (هیچ چیزی به زشتی دنیا گرایی روحانیت نیست و هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند بدتر از دنیا گرایی روحانیت را آلوده کند.)

و اگر به سخنان رهبر معظم انقلاب که: (بعضی آقایان با ماشین ۲۰۰ میلیونی به درس می آیند ، عقل من که قد نمیدهد . طلبه و ماشین ۲۰۰ میلیونی ! اگر هم پول داشته باشیم بازهم اسراف و حرام است .) توجه کنیم شاهد این هستیم که چنین سبک زندگی ابدا در منطق انقلاب یافت نمیشود.

وی در ادامه افزود: اکنون شاهد مانور تجملاتی و زندگی اشرافی فردی بر جایگاه امام جمعه ایلام هستیم که نه تنها نقدهای وارد شده به زندگی اشرافی اش را پذیرا نیست بلکه با تکبر تمام زبان به توهین و تهدید منتقدین باز کرده و از مین گذاری بودن جایگاه ائمه جمعه و سرنگونی نزدیک شوندگان به آن سخن گفته و از رهبری برای حفظ خود در این جایگاه مایه می‌گذارد و می‌خواهد سرپوشی بر رفتارهای خود و نزدیکانش بگذارد .

حال در این میان روحیه رصد دقیق و نگاه بصیر جوانان انقلابی و نقدهای منصفانه و سازنده آن ها باعث شده بسیاری از مسئولین به خود بیایند و طبق فرموده شهید بهشتی که دانشجو موذن جامعه است، باعث بیداری امت و مردم از این انحرافات می شود . دانشجویان، سبک زندگی متمول و استکبار نفس و عدم پاسخگویی و حقیر شمردن منتقدین دلسوز که باعث ایجاد بدبینی به جایگاه ولایت و رهبری و دست اندازی معاندان و سوء استفاده و تخریب نظام جمهوری جمهوری اسلامی است را محکوم میکنند.

گلدوست همچنین گفت: وجود روحانیتی که سطح زندگی او از متوسط جامعه بالاتر باشد به طوری که برای ولیمه نوه اش مهمانی آنچنانی برگزار کند که در آن سلبریتی‌ها و کسانی دعوتند که ذره‌ای از درد محرومان به خصوص محرومان استان ایلام را نچشیده اند برای شیعه مضر و خطرناک است .

نباید دهان منتقدین دلسوز را بست و با رفتارهای سرکوب گرایانه و گفتار تهدید آمیز با آنها برخورد کرد که باعث افول و انحراف انقلاب از مسیر صحیح اش می شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.