• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

فناوری هسته‌ای با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و با ترس از شبه ابر قدرت‌ها از بین نخواهد رفت

  • کد خبر : 6025
  • 20 فروردین 1396 - 20:59
فناوری هسته‌ای با شجاعتِ قهرمان‌هاى بزرگ بدست آمده و با ترس از شبه ابر قدرت‌ها از بین نخواهد رفت

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) در بیانیه‌ای بمناسبت روز فناوری هسته‌ای تاکید کرد: شجاعتِ قهرمان هاى بزرگ بدست آمده و هرگز با ترس از شبه ابر قدرت ها از بین نخواهد رفت. متن کامل بیانیه بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم سالها قبل تقویم ها […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) در بیانیه‌ای بمناسبت روز فناوری هسته‌ای تاکید کرد: شجاعتِ قهرمان هاى بزرگ بدست آمده و هرگز با ترس از شبه ابر قدرت ها از بین نخواهد رفت.

متن کامل بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالها قبل تقویم ها ٢٠ فروردین را سالروز قطع رابطه ى سیاسى ایران و امریکا و شهادت سید شهیدان اهل قلم نشان میدادند،تا اینکه جوانانى از همین مرز و بوم با تکیه بر ایمان و علم و خود باورى،بى توجه به تمام دشمنى ها و تحریم ها فعل خواستن را صرف کرده و شعار ما میتوانیم را در قلب همه ى ما مردم این سرزمین زنده کردند.در چنین روزى ایرانِ اسلامى به باشگاه هسته اى جهانى پیوست و این روز به نام #روز_فناورى_هسته_اى در تقویممان ثبت شد.
این روز بزرگ یاد آور حقى است که با شجاعتِ قهرمان هاى بزرگ بدست آمده و هرگز با ترس از شبه ابر قدرت ها از بین نخواهد رفت.
هرچند که در این دورانِ پسابرجامِ نافرجام حقمان با بى تدبیرى مسئولین خدشه دار شد اما بر ماست که ایستادگى در پاسدارى از این حق ملى را بر خود واجب بدانیم و بنا به فرموده ى رهبر انقلاب (دامه ظله)این را باور کنیم که “در اینده کشورى که نتواند انرژى مورد نیاز خود را تامین کند،کشورى شکست خورده خواهد بود و ناچارأ استقلال و عزت دینى و ملى خود را به پاى کشورِ مولدِ انرژى قربانى خواهد کرد”.
بى تردید پاسدارى از این آرمان ها،امید و خودباورى و توکل دسته جمعى دولت و ملت را میطلبد.
مردم ما با تمام سختى ها،بارها ارادت خود را به این نظام و ارمان هاى مقدس انقلاب نشان دادند و هرگز پایمال شدن عزت نفس ملیشان را بر نمیتابند.
مسئولان بدانند، این مردم هرگز اجازه نخواهند داد که باوجود محقق نشدن شروط سه گانه ى تعیین شده توسط مقام معظم رهبری، توافق هسته‌ای را مورد تأیید ایشان بدانند. این مردم بیدارند و نمی‌پذیرند که امروز پس از تجربه چندین باره ی بدعهدی طرف مقابل و دستاورد تقریبا هیچِ برجام ، مسئولان آن را برنامه ى جامع اقتصاد مقاومتی بخوانند.

در آخر به نمایندگی از مردمی که در قضیه‌ی توافق هسته‌ای، کوله باری از تجربه و آگاهی و ایمان به دشمنی دشمنان به همراه دارند، آیه ای از قرآن کریم را به عنوان تذکر قرائت خواهیم کرد:
وَإِن نَّکَثُواْ أَیْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ
و اگر گروهی از مشرکان پیمان های خود را که بر آنها سوگند یاد کرده اند ، پس از آن که عهد بستند ، شکستند و درباره ی دین شما زبان به بدگویی گشودند ، آنان پیشوایان کفر به شمار می آیند و شما باید با پیشوایان کفر پیکار کنید ، چرا که آنان را هیچ پیمانی نیست، باشد که از پیمان شکنی دست بردارند. (سوره توبه آیه ۱۲)

۲۰ فروردین ۱۳۹۶

انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) تهران

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.