• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان با برکناری وزیر آموزش و پرورش فراموش نمی‌شود

  • کد خبر : 4065
  • 02 آبان 1395 - 12:37
فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان با برکناری وزیر آموزش و پرورش فراموش نمی‌شود

محمدرضا محمدی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برکناری فانی از وزرات آموزش و پرورش گفت: قطعا این اقدام فرار رو به جلوی دولت از پاسخگویی به فساد ۸۰۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان بود. وی افزود: رئیس جمهور برای اینکه پای فساد ۸۰۰۰ میلیاردی […]

محمدرضا محمدی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برکناری فانی از وزرات آموزش و پرورش گفت: قطعا این اقدام فرار رو به جلوی دولت از پاسخگویی به فساد ۸۰۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

وی افزود: رئیس جمهور برای اینکه پای فساد ۸۰۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس نرسد و مانع از استیضاح وزیر شود، با تحت فشار قراردادن وزیر خود، او را مجبور به استعفا کرد که این موضوع به هیچ وجه شایسته نیست.

محمدی تصریح کرد: دلیل همه این فعل و انفعالات عجیب و غریب در وزارت آموزش و پرورش را فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان می‌دانیم که منجر به دستگیری شهاب‌الدین غندالی و اعضای خانواده او به عنوان رئیس این صندوق شد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: دولت با کنار گذاشتن فانی اجازه نداد موضوع این فساد بزرگ در مجلس مطرح شود و در فاصله چند روز مانده تا استیضاح وی، او را مجبور به استعفا کرد تا این قضیه در مجلس مطرح نشود و فرهنگیان نفهمند که سرمایه‌های اندک آنها در کجا مصرف شده است.

وی گفت: همواره و در همه جای دنیا اگر فسادی اقتصادی هم مشاهده می‌شد، غالبا در محیط‌های اقتصادی و بانکی بود و تاکنون ندیده بودیم که در سیستم مدیریت نظام آموزشی، آن هم در سطح آموزش اولیه، چنین اتفاقاتی رخ دهد و همانطور که می‌دانید این آشفتگی‌ها به طور مستقیم وارد بدنه فرهنگیان خواهد شد و این امر به واسطه حضور دانش آموزان کشور در مدارس بر روحیه تمامی اعضای جامعه تاثیر خواهد گذاشت.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در خاتمه گفت: آقای رئیس جمهور بداند که فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان با برکناری وزیر فراموش نمی‌شود و باید شخص ایشان در این زمینه در مقابل مردم پاسخگو باشد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.