• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
رودگر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

فراکسیون امید با طرح دوفوریتی رکن رکین انقلاب را به مسلخ بردند

  • کد خبر : 5623
  • 07 اسفند 1395 - 18:03
فراکسیون امید با طرح دوفوریتی رکن رکین انقلاب را به مسلخ بردند

حسام رودگر، دبیر آموزش و تحیقات اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طرح دو فوریتی برخی نمایندگان مجلس در خصوص امنیتی شدن سخنرانی ها در دانشگاه ها بیان کرد: مصوبه دو فوریتی تأمین امنیت مراسمات رسمی کشتار آزادی است.  وی افزود: آزادی به عنوان اصیل ترین […]

حسام رودگر، دبیر آموزش و تحیقات اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طرح دو فوریتی برخی نمایندگان مجلس در خصوص امنیتی شدن سخنرانی ها در دانشگاه ها بیان کرد: مصوبه دو فوریتی تأمین امنیت مراسمات رسمی کشتار آزادی است.

 وی افزود: آزادی به عنوان اصیل ترین رکن انقلاب اسلامی است که از همان ابتدا در شعار های مردم انقلابی با عنوان استقلال، آزادی جمهوری اسلامی تجلی داشت. از بدو تکوین در سخنان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مورد تأکید بود و همواره به عنوان پایه های اعتقادی انقلاب اسلامی نهادینه شده؛ تا آن جایی که آزادی رسالت نهایی انبیا و جریان تاریخی انقلاب اسلامی خوانده شده است.

رودگر تصریح کرد: حال گروهی که تحت عنوان فراکسیون امید و اصلاح طلب این بار نیز این رکن رکین را به مسلخ بردند و با بدترین ادبیات قانونی ممکن، هر گونه آزادی در حیطه بیان که مقدمه آزادیِ بُعدِ معنویِ انسان است را، نابود کردند.

دبیر آموزش و تحقیقات اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل اظهار داشت: این اولین باری نیست که گروهی با عناوین مختلف زیبا و نا زیبا مفاهیم بشری را به کشتار می دهند و منفعت نقطه ی عطف جهت‌دهی آنها است، یعنی هر جا منفعت در آزادی باشد طرفدار آزادی می شوند و شعار «زنده باد مخالف من» سر می دهند و هرجا منفعت در بستن دهان منتقدین باشد، به منفور ترین و متظاهرانه ترین حالت ممکن مخالفان را در بند می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینک وقت آن است جامعه دانشگاهی که همواره داعیه دار گفتمان آزادی بود، به طور راستین در برابر این استبداد نوین بایستند و بار دیگر نسیم آزادی شان را در این سرزمین ساری کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.